×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت هفته دولت

به گزارش تجارت گردان به نقل ازروابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد،متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوت شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت، بصیرت، ولایت پذیری و مردمداری بودند که امروزه یاد و نام این عزیزان چراغ راه مدیران و مسئولان کشور است.

هفته دولت هفته‌ای است که مدیران کشور عملکرد خود را با متر و معیار عملکرد شهیدان رجایی و باهنر قیاس کرده و بر اساس همان الگوی رفتاری و عملکردی به مردم و کشور خدمت کنند.

در تاریخ پرفراز و نشیب ملت بزرگ ایران از ابتدای انقلاب تاکنون کارنامه دولت‌هایی درخشان‌تر و طلایی تر است که خدمت بیشتری به مردم ارائه داده باشد و خود را خادم مردم دانسته باشد و قطعاً این نام و این گونه عملکردها تا سال‌ها در اذهان مردم باقی خواهد ماند.

ما به عنوان مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی خود را در پیشگاه خداوند مکلف و مقید به خدمت به مردم دانسته و هر چه کار بیشتر و اثربخش‌تری انجام دهیم خود را در مقابل مردم رو سپیدتر می‌دانیم. لذا تمام انگیزه و شوق خدمت ما کمک به اقتصاد کشور و تعالی ایران و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

هفته دولت هفته یادآوری و ارائه گزارش بیلان کاری به ولی نعمتان اصلی این کشور یعنی مردم و خانواده‌های شهداست و لذا تلاش و بضاعت یک ساله خود را در سبدی از جنس تواضع و فروتنی پیشکش مردم عزیز می‌کنیم.

در پایان لازم می‌دانم هفته دولت را به همه کارکنان خدوم دستگاه‌های اجرایی علی الخصوص همکاران شریفم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد تبریک عرض نموده و دوام توفیقات این عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.