×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تبریک نوروز باستانی مدیرعامل تاصیکو

تجارت گردان | پیام تبریک نوروز باستانی مدیرعامل تاصیکو

به نام خداوند بخشنده مهربان

نو بهار است در آن کوش که خوش دل باشی /که بسی گل بدمد  باز تو در گل باشی

آرزوی انسانهای مثبت اندیش در دنیای پیچیده امروزی ،بهبودسطح امید و آرامش زندگی و سعادتمندی جامعه بشری در کنار احترام به هم ارکان خلقت است .

برادران و خواهران ارجمند؛

مجموعه بزرگ صدر تامین به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری در زیست بوم کسب و کار کشور، در راستای ارزش آفرینی برای سهامداران، ذی نفعان و ایفای مسئولیت اجتماعی خود در قبال جامعه ، گام برداشته و برمی دارد .

بر این اساس، در سال ۹۸ مجموعه همکاران این هلدینگ در ستاد و مدیران محترم عامل ، هیئت مدیره ها و مجموعه پرسنل وکارگران زحمتکش شرکت های تابعه و وابسته، ضمن تلاش شبانه روزی برای ایجاد بارقه های امید و تمرکز به تاثیرگذاری خردمندانه در اقتصاد ملی و محلی ، گامهای اساسی در شرایط ویژه ی کشور برداشتند .

اینجانب به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ، مطمئن هستم در سال آینده به همت تمامی همکاران دلسوزم، سال بهتری را با تمرکز بر ارتقای فنآوری در حوزه کسب و کار مجموعه هلدینگ و فعالیت عالمانه در زنجیره معدن و صنایع معدنی کشور رقم خواهیم زد .

مفتخر هستم که سال جدید و نوروز ۹۹ را خدمت همه همکاران عزیزم و خانواده های گرامی آنها تبریک عرض کنم و سلامتی، صحت و تندرستی شما را از خداوند بزرگ خواهانم .در پایان به نمایندگی از مجموعه بزرگ صدر تامین، مراتب قدردانی و سپاس خودم را از فرشتگان جبهه مبارزه با ویروس کرونا، اعلام می نمایم و از خداوند سلامتی و تندرستی برای ایشان و خانواده های محترم خواهانم .

کمتر از ذره نه ای، پست مشو مهر بورز / تا به خلوتگه خورشید رسی چرخ زنان

نوبهار بر شما مبارک

غلامرضا سلیمانی

نایئب رئیس و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.