×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تسلیت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت دومین سالروز درگذشت دکتر نوربخش و مرحوم تاج‌الدین

۲۴ آبان ماه، مصادف با دومین سالروز عروج دو مدیر موفق کشور، شهدای خدمت دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل اسبق و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس اسبق سازمان تامین‌اجتماعی است؛ مدیران سختکوش و فرهیخته‌ای که برای خدمت به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و بازنشستگان تحت پوشش این سازمان، دمی آرام و قرار نداشتند و سخت‌کوشی و خستگی‌ناپذیری آنها مثال‌زدنی بود.

کارنامه موفق و برنامه‌های ماندگار روانشاد دکتر نوربخش در سازمان تامین‌اجتماعی و نوعدوستی وی در خدمت بی‌منت به اقشار کم درآمد جامعه، الگویی برای سایر مدیران کشور و این سازمان است.

مشیت الهی بر آن قرار گرفت که این دو مدیر توانمند کشور و خدمتگزاران  صدیق مردم، ۲۴ آبان ماه سال ۱۳۹۷ در یک ماموریت اداری در استان گلستان، بر اثر سانحه رانندگی به جوار رحمت حق عروج کرده و در پیشگاه حضرت حق آرام گیرند.

بدون تردید نام بزرگ این عزیزان، در قلب و خاطره مردم و به‌ویژه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی، ماندگار و جاودان خواهد بود و خدمات و زحمات بی‌دریغ این مدیران دلسوز و شیفته خدمت، از یاد نخواهد رفت.

اینجانب، دومین سالروز شهادت این اسوه‌های تلاش و جهاد و ایثارگران خدوم را به خانواده و بازماندگان محترم آنان، کارکنان سازمان تامین اجتماعی و نیز شرکای اجتماعی سازمان تسلیت عرض می‌نمایم.

امید که در جوار رحمت پروردگار آسوده و آرام بیارامند و از آمرزش حضرت حق بهره‌مند شوند.

مصطفی سالاری؛ مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.