×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام دبیر هیات مرکزی گزینش سازمان تامین اجتماعی به مناسبت سالروز تأسیس نهاد گزینش کشور

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
گزینش مثل صراط است. همان صراطی که از مو باریک تر و از شمشیر تیز تر است همین جاست. سعی کنید گزینش را به معنای پالایش نیروهای انسانی و زبده گزینی قرار دهید. “مقام معظم رهبری مدظله العالی”
امروزه اهمیت جذب، بکارگیری و نگهداشت نیروی انسانی بیش از پیش در نظامات دولت ها، سازمانها و دستگاهها آشکار شده و اهمیت فزاینده آن مورد تاکید قرار گرفته است. قرآن کریم و معارف دینی ما نیز آکنده از بیان اهمیت این عنصر ارزشمند در قوام، پایداری و راهبری جوامع به سوی جامعه‌ای با پیشگامی شایستگان، منتخبان و منتجبان بوده است. امیرالمومنین علی علیه السلام می فرماید: زوال الدّول باصطناع السّفل یعنی زوال و سقوط دولت ها به واسطه بکارگیری دونان است  و از این فراز در بیان آن امام همام فراوان است که شایسته سالاری و گزینش  کارگزاران و تقدیم الافاضل را موجب رستگاری جوامع و بر آمدن دولت‌های توانمند، استوار و راسخ برمی شمارد و از این روست که در نظام برآمده از قرن‌ها مجاهدت علماء، فرزانگان و ظلم ستیزان،  این امر اهمیت بی بدیل و بی مانندی داشته آنگونه که در منشور گزینش که مزیّن به فرمان حکیم الهی ، زعیم عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله علیه است این ویژگی های بارز برای گزینشگران به صورتی تام و تمام ذکر و در حقیقت خط مشی دین مبین اسلام در توجه به این امر ضروری و غیر قابل جایگزین به گونه ای جامع تبیین شده است.
همه ساله اینجانب و سایر دست اندرکاران گزینش خود را ملزم می دانیم تا با توجه و تعمق نسبت به این منشور متقن و وثیق درخصوص بازبینی عملکردمان اهتمام ورزیم. مرور تلاشهای یک سال گذشته هیأت مرکزی و هسته های گزینش تامین اجتماعی گواه زحمات و فعالیت های گسترده و مستمری است که در راستای اهمیت دادن به منافع سازمان تامین اجتماعی و ذینفعان آن شکل گرفته و ضمن انجام تغییرات گسترده در ساختار آن و استانی شدن هسته های گزینش ذیربط به منظور کاهش هزینه‌های جاری، رفع احساس تبعیض و دغدغه ذینفعان و توجه به تمایزات فرهنگی، اجتماعی، قومی و سیاسی، کاستن از مخاطرات و سوانح تردد به مراکز هسته ها در مناطق پیشین و نیز در حیطه اجرای تصمیمات کلان سازمان، برگزاری آزمون های متعدد، مصوبات مرتبط با تبدیل وضعیت های مستخدمین و غیره متجلی و متبلور شده است. در این میان و در راستای ایجاد و استقرار این مجموعه در استان‌ها، همکاری گسترده و تعامل قابل ستایش و امتنان مدیران ارشد سازمان، مدیران محترم بیمه‌ای و درمانی استانها، مرارت ها، کاستی ها و سختی‌ها را قابل تحمل و پشتیبانی مصوبات نهاد قانون‌گذار یعنی مجلس شورای اسلامی در تنظیم و تدوین قانون گزینش کشور و آئین نامه اجرایی آن بسیاری از ناهمواری ها را هموار نمود  که امید است  ثمره این جهد و تلاش برآمدن مجموعه‌ای باشد قابل افتخار، اتکاء و همراه در کنار سایر بخش های اجرایی سازمان.
از این رو به مناسبت سالروز فرمان تاریخی آن پیر فرزانه و روشن بین  و به مناسبت سالروز پانزدهم دیماه بر خود فرض می دانم از زحمات دلسوزانه و فداکارانه همکارانم در هیأت مرکزی، اعضاء محترم این هیأت، نمایندگان معزز هیأت عالی گزینش ریاست جمهوری و سازمان اداری و استخدامی کشور، مدیران، سرپرستان، اعضاء و کارکنان خدوم هسته های گزینش سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور، مدیران ارشد سازمان، مدیران محترم بیمه‌ای و درمانی استانها، صمیمانه قدردانی نموده و از درگاه قدسی حضرت حق عالی‌ترین تاییدات و توفیقات را برایشان مسئلت می‌نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.