×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام دعوت مدیرعامل بانک مسکن از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ متن این پیام بدین شرح است:

«فَمَنْ کانَ یَرْجُوا لِقاءَ رَبِّهِ فَلْیَعْمَلْ عَمَلاً صالِحاً وَ لایُشْرِکْ بِعِبادَهِ رَبِّهِ أَحَدا»

«پس هر که به دیدار پروردگارش (در قیامت و به دریافت الطاف او) امید و ایمان دارد، کارى شایسته انجام دهد و هیچ‌کس را در عبادت پروردگارش شریک نسازد.»

همگی با هم تا پای جان برای ایران اسلامی

امنیت، اقتدار، آرامش و پیشرفت کشور مرهون فداکاری و رشادت‌های بی‌نظیر زنان و مردان بی‌ادعا و غیوری است که بدون چشمداشت و تحت لوای ولایت فقیه، مردانه در میدان‌های نبرد حق علیه باطل، سینه سپر کردند و با نثار جان خویش، موجب بالندگی بیش از پیش درخت تناور انقلاب اسلامی شدند.

اکنون بر ماست که به رسم امانتداری از میراث گرانقدر شهدای سرفراز سرزمین‌مان و ادای دین و تکلیف شرعی خود، مشتاقانه در پای صندوق‌های رای حاضر شویم و همچون گذشته به ندای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) لبیک بگوییم.

بی شک حضور آگاهانه و شرکت حداکثری در انتخابات، تبلور مردم سالاری دینی است و علاوه بر افزودن توشه اعمال صالح تک تک شرکت کنندگان، موجب حفظ اتحاد ملت و دولت، تثبیت اقتدار ملی و انتخاب اصلح افرادی می شود که خالصانه در راه خدمت به مردم و اعتلا و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی گام می‌نهند.

از اینرو، وعده همه ما، حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رای در روز ۱۱ اسفندماه سال جاری برای خلق حماسه‌ای دیگر است تا به مدد الهی و با داشتن نیت‌های خیر و خدایی در انجام این فریضه سرنوشت‌ساز، برگ زرین دیگری به کتاب تاریخ باشکوه ایران اسلامی بیفزاییم.

امید است که این عمل صالح و شایسته ما، موجب رضایت و خشنودی حضرت حق و شادی دل امام زمان(عج) شود.

ان شاالله
و من الله التوفیق
سید عباس حسینی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.