×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت روز جانباز

متن پیام مدیرعامل بانک کشاورزی را در پی ملاحظه می کنید:

بسمه تعالی

“جانبازان نمونه های بزرگ افتخار و شجاعت و فداکاری و یادگارهای دوران حماسه اند.” مقام معظم رهبری

ولادت با سعادت قمر بنی هاشم ، حضرت ابوالفضل العباس(ع)  را که برای قدردانی و تکریم از جانبازان عزیز کشورمان به عنوان روز “جانباز” نامگذاری شده است، به همه همکاران عزیزم در بانک کشاورزی و به طور خاص به جانبازان گرانقدر بانک تبریک و تهنیت عرض می­ کنم.

جانبازان سرافراز ایران اسلامی با پیروی از مشی و مرام حضرت عباس علیه السلام ، که اسوه وفاداری و شجاعت و الگوی جانبازی در همیشه تاریخ است، از کیان ایران اسلامی دفاع کردند و شهیدان زنده و یادگاران پرافتخار سال های مقاومت و دفاع از میهن اسلامی به شمار می روند . مقام این یادگاران دفاع مقدس را ارج می نهیم و برای آن ها آرزوی سلامتی و تندرستی داریم و در مقابل مقام ایثار و فداکاری ایشان سر تعظیم فرود می آوریم.

آرزو می کنم که همه همکاران عزیزمان در تمامی واحد ها و شعب بانک قدردان حضور با برکت جانبازان در سطوح مختلف بانک باشند و مراتب ایثار، فداکاری و احساس مسئولیت جانبازان مکرم را در پیشبرد امور و خدمت به هموطنان و تولید کنندگان شریف بخش کشاورزی، الگوی خود قرار دهند و در پیشبرد امور و تعالی خدمات بانک ، بیش از پیش موفق باشند. برای همگان و به ویژه جانبازان عزیزمان در این ایام سخت مواجهه با شیوع ویروس کرونا، از درگاه خدای مهربان آرزوی سلامتی و تندرستی می­ کنم.

روح اله خدارحمی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.