×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرا رسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست متن پیام لیائی به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
 (سوره احزاب ؛آیه ۲۳)

بیست و ششمین روز از مرداد ماه یادآوری ورود سرافرازانه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است.
 آزادگانی که هیچگاه متعلق بـه یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه‌ی ارکان کشور و ملت جاری شده‌اند، چراکـه پیام و سیره آنان، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی اسـت کـه برای همیشه ماندگار شده و در هر زمانی می توان از آن بهره جست. 
غیورمردانی که در طول جنگ تحمیلی، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در تلخکامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال میهن را سر دادند و در راه عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.
تاریخ ایران به وجود چنین آزاد مردان و آزادگانی به خود می‌بالد و همه‌ی ما عظمت، عزت و امنیت میهنمان را مدیون خون شهدا، ایثارگری جانبازان و صبر و استقامت رادمردان آزاده می‌دانیم.
اینجانب ضمن ادای احترام به خون پاک شهدای عزیز و تکریم مقام والای جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معززشان، با نهایت امتنان این روز خجسته را به آزادگان قهرمان شبکه پستی کشور و خانواده‌ های آنان که مصداق بارز صبر و بردباری هستند، تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و موفقیت روزافزون این عزیزان و سربلندی ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

محمود لیائی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.