×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | پیام مدیر عامل بانک توسعه تعاون به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

دوران دفاع مقدس سال‌های حماسه جهاد و ایثار و دفع متجاوزینی بود که با حمایت استکبار قصد براندازی انقلابی را در خیال باطل خود داشتند که امید مستضعفین جهان است. اما به مدد پروردگار، نه‌تنها به آرزوی واهی خود نرسیدند بلکه این مردم مومن، رزمندگان والامقام و شهدا و اسراء و جانبازان عزیز ما بودند که سرنوشت جنگ را به نفع اسلام عزیز رقم زدند.

جنگ تحمیلی علیه ایران جنگی متعارف نبود. رژیم بعثی صدام به نمایندگی از تمامی قدرت‌های مستکبر به میهن اسلامی ما تجاوز نمود. اما با استعانت از خداوند متعال و به برکت راهبری امام راحل عظیم‌الشأن و ایثارشهدا درنهایت شکستی تاریخی را پذیرا شد. شهدای دفاع مقدس در این آزمون الهی والاترین انسان‌ها بودند که با نثار خون خود استقلال و عظمت انقلاب اسلامی را ضمانت نمودند.

هفته دفاع مقدس نماد و الگوی انسجام، اراده و حضور مردم کشورمان برای دفاع از آرمان‌های مقدسی است که با تبعیت از ولایت و با تمسک به قرآن به نقش‌آفرینی در تاریخ پرداختند و با ایثار جان خود توانستند آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان بیاورند.

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن ایام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به پیشگاه مقام معظم رهبری، همه مردم ایران، رزمندگان عزیز، خانواده معظم شهدا و به‌ویژه شهدا، جانبازان و ایثارگران معزز بانک توسعه تعاون تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و عزت و سربلندی ایران اسلامی و توفیق بیش‌ازپیش مسئولین محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه پروردگار عالمیان مسئلت دارم.

 حجت‌الله مهدیان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.