×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام نوروزی مدیرعامل رفاه / جشن پایان سال در لوتوس برگزار شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ جناب آقای دکتر رسول محمدی عضو محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در حضور جمعی از مدیران و پرسنل رفاهی حاضر در این آیین ضمن تاکید بر رشد چشمگیر رفاه در سال ۱۴۰۰ طی پیامی‌سال نو را تبریک گفت.

بخشی از سخنان ایشان به شرح ذیل می‌باشد:

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
با خوبی‌ها و بدی‌ها و هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،
برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد و سالی دیگر گذشت.

فرارسیدن سال نو اگر چه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه، اما سرآغازی است بر یکسال کوشش و خدمتی دیگر،سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم، سختی‌ها را از پیش رو برداشته و با توکل بر ایزد منان در شکوفایی و بالندگی ایران اسلامی‌و فروشگاه‌‌‌های زنجیره ای رفاه سهیم باشیم. حال که بهار تا دروازه هاى شهر رسیده و رستاخیز دوباره درگیتى دمیده، در دعایی خاضعانه به درگاه مدبر هستی، احسن الحال را برای تک تک شما عزیزان آرزو میکنم.
اکنون که در این سال نو، در شرکت فروشگاه‌‌‌های زنجیره ای رفاه وظیفه داریم، نو شدن خود را همانند چند سال گذشته همراه با نو شدن کل عناصر طبیعت به تصویر بکشیم؛ جا دارد از کلیه زحمات شما عزیزان درهر جایگاهی درصف و ستاد و دیگر عزیزانی که در سالیان دور و نزدیک با همت و استقامت، چنین پتانسیل قابل اعتنایی را برای ما و آیندگان ایجاد نمودند؛ قدردانی نمایم و بدانیم که در پایه ریزی و بستر سازی حاصله، زحمات این عزیزان که تعدادی از آنها دیگر در این کره خاکی درکنار مانیستند نباید نادیده انگاشته شود. لذا بایسته و شایسته است، که بهترین و نیکوترین اقبال را از قادر متعال برای این بزرگواران که در پی ریزی این نهال به درختی تنومند زحمت کشیده اند، طلب نمائیم.

همکاران عزیز، دراین روزهای واپسین سال ۱۴۰۰و در میان زحمات شبانه روزی شما عزیزیان، افتخار می‌کنم به عنوان یکی از شما و از طرف همه زنان و مردان رفاهی شادباش نوروزی را به بقیه همکارانمان که در اقصی نقاط کشور وظیقه خدمات رسانی به آحاد جامعه را دارند، پیشاپیش تبریک عرض کنم.
همچنین ایشان در بخش دیگری از سخنرانی خود گفت: از ساعاتی دیگر، سال ۱۴۰۰آغاز خواهد شد و ما قرار است با هم عهد و پیمان ببندیم تا در کنار هم، دست در دست هم، هماهنگ و با برنامه به اهداف از پیش تعیین شده که رسیدن به رهبر صنعت خرده فروشی در خاور میانه در سال ۱۴۰۴است، برسیم. این در باور تک تک ماقرار دارد و هیچ اتفاقی نمی‌تواند ما را از هدفی که برای آن سالها زحمت کشیده ایم دور کند.

در پایان فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک مجدد نوروز۱۴۰۱، آرزوی سلامتی و سعادت برای همه پرسنل رفاه و خانواده‌های محترمشان، از تلاش و کوشش کارکنان خوب و صمیمی در نیل به اهداف شرکت تشکر و قدردانی می‌نمایم و سالی سرشار از برکت
را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما و خانواده محترمتان مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم از پرسنل بازنشسته در سال ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.