×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
پیام نوروزی مهندس ناصر تقی زاده

تجارت گردان | پیام نوروزی مهندس ناصر تقی زاده

بنام یگانه هستی بخش

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
 یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

فرارسیدن  نوروز و آغاز فصل بهار، سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است که در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصتی است تا همچنان که طبیعت جامع دگرگون می کند و با طراوت و پر نشاط می شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار ها  بزدائیم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.

بهار فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛ یعنی بهتر از همه دیروزها، سبزی و طراوت را به ارمغان آوردن

سال ۱۳۹۹  هجری خورشیدی را  در حالی آغاز می کنیم که امید داریم به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق و زحمتکش و کارگران و مهندسان سخت کوش ، روند رو به رشد و پویای این شرکت بزرگ حوزه معدن و صنعت فولاد همچنان تداوم یابد .

ما برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی  کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، و با اتکاء به توان و تخصص همه همکاران تلاشگر ، به گونه ای عمل نمائیم تا  علاوه بر  محقق ساختن    فرمایشات   مقام معظم رهبری   در امر تولید و اتکاء به توان   داخلی ، به اهداف توسعه بخش شرکت  نیز  نایل گردیم  .  

امید است در سالی که در پیش رو داریم خانواده بزرگ چادرملو  بتواند چون گذشته با سعی و تلاش بی وقفه، برای رسیدن به اهداف عالیه شرکت و در جهت حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گام های بلندی بردارد  و تلاش ها  در راستای دستیابی  به چشم انداز، حفظ و ارتقای جایگاه   برتر شرکت، افزایش کیفیت   و رضایتمندی ذینفعان پیگیرانه ادامه یابد.

این عید باستانی را به تمامی هموطنان، به ویژه جامعه بزرگ صنعت کشور و همکاران گرامی صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض می کنم  و سالی سرشار از  سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی برای یکا یک شما عزیزان از درگاه خداوند سبحان آرزومندم.

لبتان پرخنده فلبتان از مهر آکنده

ناصر تقی زاده                           

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.