پیام نوروزی مهندس ناصر تقی زاده

بنام یگانه هستی بخش

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
 یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

فرارسیدن  نوروز و آغاز فصل بهار، سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است که در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصتی است تا همچنان که طبیعت جامع دگرگون می کند و با طراوت و پر نشاط می شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار ها  بزدائیم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.

بهار فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛ یعنی بهتر از همه دیروزها، سبزی و طراوت را به ارمغان آوردن

سال ۱۳۹۹  هجری خورشیدی را  در حالی آغاز می کنیم که امید داریم به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق و زحمتکش و کارگران و مهندسان سخت کوش ، روند رو به رشد و پویای این شرکت بزرگ حوزه معدن و صنعت فولاد همچنان تداوم یابد .

ما برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی  کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، و با اتکاء به توان و تخصص همه همکاران تلاشگر ، به گونه ای عمل نمائیم تا  علاوه بر  محقق ساختن    فرمایشات   مقام معظم رهبری   در امر تولید و اتکاء به توان   داخلی ، به اهداف توسعه بخش شرکت  نیز  نایل گردیم  .  

امید است در سالی که در پیش رو داریم خانواده بزرگ چادرملو  بتواند چون گذشته با سعی و تلاش بی وقفه، برای رسیدن به اهداف عالیه شرکت و در جهت حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گام های بلندی بردارد  و تلاش ها  در راستای دستیابی  به چشم انداز، حفظ و ارتقای جایگاه   برتر شرکت، افزایش کیفیت   و رضایتمندی ذینفعان پیگیرانه ادامه یابد.

این عید باستانی را به تمامی هموطنان، به ویژه جامعه بزرگ صنعت کشور و همکاران گرامی صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض می کنم  و سالی سرشار از  سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی برای یکا یک شما عزیزان از درگاه خداوند سبحان آرزومندم.

لبتان پرخنده فلبتان از مهر آکنده

ناصر تقی زاده                           

فتحنایی

Recent Posts

مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد

با حکم رشید قانعی؛ مدیرعامل پترول، یوسف شریفی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد.

5 ساعت ago

بازدید وزیر نفت از شرکت پتروشیمی پارس

وزیر نفت به همراه جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت، ضمن بررسی روند تولید شرکت…

6 ساعت ago

آگهی مزایده فروش سهام شرکت فن آوری ارتباطات همگرارایانه

شرکت جهان ارقام پارس (سهامی خاص) به شماره ثبت ۵۰۲۵۲۵ متعلق به بانک ایران زمین…

6 ساعت ago

ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متناسب با نیاز شرکت ها و مشتریان بزرگ در بام سازمانی

با توجه به اهمیت مشتریان بزرگ شامل شرکت ها، نهادها و هلدینگ های بزرگ اقتصادی،…

6 ساعت ago

مراسم اجرای پویش مهر بانک سپه در استان تهران برگزار شد

مراسم ارسال بسته های لوازم التحریر اهدایی بانک سپه به دانش آموزان مناطق کم برخوردار…

6 ساعت ago