×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام نوروزی هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد

تجارت گردان | پیام نوروزی هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  روابط عمومی بیمه سرمد، متن پیام نوروزی اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل سرمد به شرح زیر است:

به نام ایزد یکتا

حلول سال نو و بهار پرطراوت، که نشانه‌ای از قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به صنعت بیمه کشور به ویژه خانواده بیمه سرمد، تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان، سالی سرشار از برکت و موفقیت را برای شما عزیزان مسئلت می‌نمائیم.

بیمه سرمد، به لطف خدای بزرگ و در سایه تلاش و کوشش همه همکاران، سال گذشته را با موفقیت به پایان رساند و موفق شد برای ششمین سال متوالی، رتبه یک توانگری مالی را با تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی کسب نماید.

در سالی که گذشت، اقدامات گسترده‌ای نیز در حوزه سلامت و مسئولیت اجتماعی صورت گرفت که تندیس ویژه یونسکو به عنوان نخستین شرکت بیمه‌ای را برایمان به ارمغان آورد. کسب سهم مطلوبی از بازار بیمه کشور در سال ۹۸ توسط بیمه سرمد، فراتر از پیش‌بینی‌ها، دستاورد بزرگ دیگری بود که به همت سیاست‌ها و تصمیمات شایسته هیات مدیره محترم به آن دست یافتیم.

اینک ما در آستانه بهاری دیگر و آغاز صفحه دیگری از زندگی خویش و فصل جدیدی از خدمت رسانی به مردم قرار داریم. امیدوارم با نصرت و هدایت خداوند متعال، در سایه همبستگی، انسجام و تلاش خالصانه توأم با حسن رفتار، سال پیش رو شاهد موفقیت‌های بیشتری برای بیمه سرمد باشیم و همچون گذشته، در ارائه خدمات شایسته و جلب رضایت مشتریان موفق عمل نماییم.

پیام هیأت مدیره و مدیرعامل

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.