×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پیام همدلی مدیرعامل بانک صادرات ایران به همکاران در خصوص مواجهه با ویروس کرونا

تجارت گردان | پیام همدلی مدیرعامل بانک صادرات ایران به همکاران در خصوص مواجهه با ویروس کرونا

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  روابط‌عمومی بانک صادرات ایران در این پیام آمده است:

به نام خدا
همکاران عزیز و تلاشگرم در سراسر کشور

خدمت همه شما سلام و خداقوت عرض می‌کنم.

همه ما کارکنان بانک صادرات ایران، همراه با تمام هم‌میهنان و بسیاری از مردم جهان، روزهای دشواری را می‌گذرانیم. تاریخ نشان داده است که گاه حکمت خداوند و مشیت او بر آزمون‌های سختی قرار می‌گیرد تا بشر بی‌قرار، آبدیده‌تر و پاک‌تر شود و به گفته جلال‌الدین مولوی:
این بلای دوست تطهیر شماست
علم او بالای تدبیر شماست
 و البته سنت غیر‌قابل تغییر خداوند رحمان، فرا رسیدن آسانی بعد از هر سختی بوده است و انسان امیدوار به فضل الهی، همواره تنگناها را به امید گشایش‌ها تحمل کرده و راضی به رضای او بوده است.
در این میان صبر و سپس تدبیر امور به نحوی شایسته، وظیفه هر انسان خردمندی است تا به سرانجام نیکو راه یابد و رستگار شود.
در این روزهای سرنوشت‌ساز که خوشبختانه با تدابیر و تلاش‌های حداکثری مردم و مسئولین، فضای ملتهب کشور تا حدود زیادی تحت کنترل قرار دارد، همکاران شما در هیئت مدیره و هیئت عامل بانک صادرات ایران  همگام با بانک‌های بزرگ دیگر در وهله اول تلاش کردند تا ضمن رعایت حداکثری نکات ایمنی و مصون‌سازی و کاهش ساعات کار عصر، از کمیت و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان و مردم شریف کشورمان کاسته نشود.
 در این رابطه باید از تمامی اعضای خانواده بزرگ بانک در شعب و ستادهای سراسر کشور سپاسگزار بود که از هیچ تلاشی برای پاسخ‌گویی به درخواست‌های مراجعین فروگذار نکردند. در وهله دوم، سختی کار و زندگی برخی همکاران، به‌ویژه خواهران گران‌قدر ایجاب می‌کند تا تسهیلات بیش‌تری برای همکاران ارجمند فراهم شود تا ضمن مصون ماندن از هرگونه آسیب ویروس، ساعات بیش‌تری را با خانواده سپری کرده و آرامش خاطری دوچندان را برای خود و خانواده فراهم آورند. لذا اینجانب از تمامی مدیران محترم امور شعب و واحدهای ستادی بانک می‌خواهم که تا هجدهم اسفندماه جاری، ضمن صدور مجوز عدم حضور به تمامی مادرانی که فرزندان کودک یا شاغل به تحصیل در مقطع ابتدایی دارند، با اعطای مرخصی به هرکدام از همکاران متقاضی، بر حسب مورد و تشخیص خود موافقت نمایند و در رابطه با تأمین لوازم ایمنی و بهداشتی، اعم از ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی‌کننده و نظایر آن از هیچ کوششی فروگذار نکنند. بدیهی است تشویق مشتریان و مراجعین محترم به انجام امور بانکی و تراکنش‌ها به صورت غیر حضوری و استفاده از درگاه‌های اینترنتی، همراه بانک و نرم‌افزار صاپ نیز بسیار راهگشا و مؤثر خواهد بود.
اطمینان کامل دارم که با همدلی، توکل، صبر، تدبیر و دقت در رعایت نکات بهداشت فردی و محیطی کرونا را شکست خواهیم داد و دوباره چهره شادمان و مهربان زندگی بر همه ما رخ خواهد نمود.
موفقیت و سلامتی همه همکاران و خانواده معزز آنان را از خدای بزرگ خواهانم.

حجت اله صیدی
مدیرعامل بانک صادرات ایران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.