×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیروانی: اوفارل چیزهای زیادی به فوتبال ایران اضافه کرد

غلام‌حسین پیروانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره درگذشت فرانک اوفارل سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: او بسیار کاردان و متخصص بود. همیشه در کارهایش با نظم و انضباط بود. در سال ۱۹۷۳ در مسابقاتی به میزبانی کویت توانستیم قهرمان شویم و حشمت مهاجرانی نیز دستیار او بود.

او ادامه داد: یادم است در یک بازی با کویت رفته بود از طریق مترجمش آقای کیومرث به خاکسار تهرانی گفته بود که پنالتی‌ها را به کدام سمت می‌زنند. خاکسار هم پنالتی‌ها را گرفت و ما در آن بازی کویت را در پنالتی بردیم. او واقعا آزادمرد و با شخصیت بود. من حدود شش ماه با او کار کردم و خیلی چیزها از او یاد گرفتم و در دوران مربی‌گری ام استفاده کردم.  

این پیشکسوت فوتبال ایران همچنین عنوان کرد: وقتی تیم را به او سپردند جوانان را به تیم تزریق کرد و تیم ما در همان سال قهرمان بازی‌های آسیایی تهران شد. اوفارل چیزهای زیادی به فوتبال ایران اضافه کرد. مهاجرانی، حبیبی و یاوری دستیار اوفارل بودند. او روی فوتبال ایران تاثیرات زیادی داشت.

پیروانی: اوفارل چیزهای زیادی به فوتبال ایران اضافه کرد
غلامحسین پیروانی، نفر سوم از سمت چپ، نشسته در ردیف وسط

به گزارش ایسنا، فرانک اوفارل سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های منچستریونایتد و لسترسیتی در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.