×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیروانی: برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا همه کار می‌کنیم

به گزارش ایرنا، افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در قطر اظهار داشت: قطر نسبت به دوران بازیگری من خیلی تغییر کرده است. زمان ما شرایط خوب بود اما الان خیلی هم بهتر شده است. من قبلا به عنوان بازیکن در السد قطر بازی کرده‌ام اما الان به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اینجا هستم و جایگاهم نسبت به قبل کاملا تفاوت دارد. خیلی خوشحالم که قطر خاطرات خوبی را برایم زنده کرد و امیدوارم میزبانی این کشور روز خوب و تاریخی ماندگاری را برای ما رقم بزند.

وی افزود: ما خیلی از سال‌ها شانس قهرمانی داشتیم. فوتبال ورزش لحظه‌هاست و می‌توان گفت میلیمترها است. در سال ۱۹۹۶ در امارات بازی می‌کردم که به خاطر یک پنالتی قهرمانی در آسیا را از دست دادیم و به دیدار رده بندی رفتیم. سه بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتم که کاپیتان بودم که دو مقام سومی و یک مقام چهارمی با پرسپولیس رقم خورد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: باید در فوتبال تلاش کرد و تدارک خوبی برای موفقیت دید. در ادامه باید خوش شانس باشید تا بتوانید موفق عمل کنید. ما همه اقدامات را انجام دادیم و اگر کمی شانس مقابل اولسان با ما یار باشد، جام در دستان ما خواهد بود. ما تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم تا به اینجا رسیدیم. خدا هم کمک خواهد کرد تا نتیجه به نفع ما شود.

پیروانی ادامه داد: من افتخارات زیادی را در فوتبال تجربه کرده‌ام. در جام جهانی ۱۹۹۸ حضور داشتم. با تیم ملی قهرمان آسیا شدم. با پرسپولیس چندین سال جام‌های داخلی زیادی را کسب کردم و تنها قهرمانی در قهرمانی در آسیا را در کارنامه ندارم اما همه کار می‌کنیم تا به این قهرمانی برسیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.