×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | پیروزی آسان ایران مقابل هنگ‌کنگ + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، تیم ملی ایران، در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی به مصاف هنگ‌کنگ رفت و موفق شد، این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و گام اول در این رقابت‌ها را محکم بردارد.

ترکیب تیم ملی هنگ‌کنگ: یاپ هونگ فای، تسوی وانگ کیت، دنی کانسلا، هلیو، بتو، لاتسز چون، تونگ کین مان، اندی روسل، هوانگ یانگ، چون لوک تان، ها جیمز

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، سیدمجید حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، احسان حاج‌صفی، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، کریم انصاری‌فرد، سردار آزمون

نیمه اول:

دقیقه ۱۰: سانتر جهانبخش از سمت راست خط حمله ایران، با ضربه سر سردار آزمون همراه شد، اما دروازه‌بان هنگ‌کنگ با یک واکنش خوب مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

تجارت گردان | پیروزی آسان ایران مقابل هنگ‌کنگ + فیلم

دقیقه ۱۵: حرکت سردار آزمون میان مدافعین هنگ‌کنگ با شوت این بازیکن همراه شد، اما توپ این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: حرکت بازیکنان هنگ‌کنگ با اشتباه در خط دفاعی ایران همراه شد ولی بازیکنان هنگ‌کنگ نتوانستند از این موقعیت استفاده کافی را ببرند و درنهایت بیرانوند توپ را در آغوش کشید.

دقیقه ۲۳: سانتر رامین رضاییان توسط دروازه‌بان هنگ‌کنگ برگشت داده شد. درنهایت این توپ به کریم انصاری‌فرد رسید و این بازیکن با یک پاس، آزمون را در موقعیت گل‌زنی قرار داد و این بازیکن هم دروازه هنگ‌کنگ را باز کرد.

دقیقه ۳۷: پاس سردار آزمون از میانه‌های زمین به کریم انصاری‌فرد رسید و این بازیکن بعد از استپ توپ، با یک ضربه تماشایی، تیر دروازه هنگ‌کنگ را لرزاند.

دقیقه ۴۰: ضربه کاشته رامین رضاییان با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: ضد حمله بازیکنان هنگ‌کنگ با خروج شجاعانه بیرانوند همراه شد و خطر به هر طریقی بود از روی دروازه ایران رفع شد.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۱: سانتر احسان حاج‌صفی از نقطه کرنر با ضربه سر سردار آزمون همراه شد، اما دروازه‌بان هنگ‌کنگ به راحتی توپ را در آغوش کشید.

تجارت گردان | پیروزی آسان ایران مقابل هنگ‌کنگ + فیلم

دقیقه ۵۴: حرکت جهانبخش با پاس عرضی این بازیکن در محوطه جریمه همراه شد و کریم انصاری‌فرد دومین گل ایران را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۶: حرکات ترکیبی بازیکنان تیم ملی ایران در پشت محوطه جریمه، باعث شد تا توپ در موقعیتی مناسب به احسان حاج‌صفی برسد، اما ضربه این بازیکن کیفیت لازم را نداشت و توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: سانتر رامین رضاییان از روی نقطه کرنر، فرصت را در اختیار بازیکنان تیم ملی قرار داد، اما بازیکنان ایران نتوانستند استفاده لازم را از این موقعیت ببرند و فرصت از دست رفت.

دقیقه ۸۳: ضربه بد جهانبخش از بیرون محوطه جریمه، با اختلاف از کنار دروازه هنگ‌کنگ به بیرون رفت.

دقیقه ۸۸: پاس روبه‌جلو و دقیق اشکان دژاگه با ضربه خطرناک سردار آزمون همراه شد، اما شوت این بازیکن بعد از برخورد به دفاع، به کرنر رفت.

تیم ایران موفق شد در اولین با بازی خود در مسابقات انتخاباتی جام جهانی پیروز شود و از همان ابتدا، اقتدار و قدرت خود را به رخ بکشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.