×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی به ستاد ملی مبارزه با کرونا برای تمدید قرارداد مستاجران

تجارت گردان | پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی به ستاد ملی مبارزه با کرونا برای تمدید قرارداد مستاجران

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، محمود محمودزاده در گفت‌وگو با ایلنا درباره برنامه وزارت راه و شهرسازی برای وضعیت مستاجران که در شرایط شیوع ویروس کرونا با جابه‌ جایی‌ها در معرض ابتلا به این ویروس قرار می‌گیرند و بازدید از واحدها باعث افزایش احتمال ابتلا به این ویروس می‌شود، اظهار داشت:‌ درباره این موضوع مهم پیشنهاداتی به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارایه کرد‌ه‌ایم که در نوبت بررسی قرار دارد.

وی افزود: پیشنهادات وزارت راه و شهرسازی در راستای ایجاد شرایط سهل‌تری برای مستاجران است تا در این وضعیت، نگران تهدید سرایت ویروس کرونا نباشند.

معاون امور مسکن و ساختمان تاکید کرد: پیشنهاد ما این است که به مستاجران مهلت داده شود تا در شرایطی که وضعیت سلامت کشور و مهار کرونا رو به بهبود قرار گرفت و بنگاه‌های معاملاتی امکان ارایه خدمات بیشتری از جمله بازدید از تمام واحدها داشتند، نسبت به جابه جایی و اجاره واحد دیگر اقدام کنند.    

محمودزاده ادامه داد: پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای مواردی است که در این شرایط مالک و مستاجر برای تمدید به توافق نمی‌رسند، بین موجر و مستاجر توافق حاصل نمی‌شود و برای این دست از افراد باید فکری کرد که امکان تمدید قراردادشان  وجود داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.