×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیشکسوت استقلال: مظاهری یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است

«منصور رشیدی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال پس از ۲ تساوی که مقابل تیم‌های پیکان و صنعت نفت آبادان کسب کرد، به سه امتیاز بازی با شهر خودرو در هفته ششم نیاز داشت.

وی افزود: محمود فکری در مشهد تاکتیک خوبی را در نظر گرفت و از همان دقیقه اول بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد. تیمی که حمله می‌کند، فرصت‌های زیادی را برای گلزنی به دست آورد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال بازی‌ مالکانه‌ای را در دستور کار خود قرار داد و همین موضوع باعث شد تا شهر خودرو وادار به اشتباه شود.

بیانی تصریح کرد:شهر خودرو در طول دقایق این بازی نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و چند موقعیت خوب را به دست آورد. آنها به بازی دفاعی روی نیاوردند. نمایش شاگردان مهدی رحمتی باعث شد تا یک بازی زیبا را در مشهد شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: رشید مظاهری در این مسابقه عملکرد خیلی خوبی داشت و بارها با واکنش‌های خود دروازه تیمش را نجات داد. وی ثابت کرد یکی از بهترین دروازه‌بان‌های حال حاضر ایران است.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: استقلال در این فصل شرایط خوبی دارد. به نظر من این تیم در صورتی که از سوی هواداران مورد حمایت قرار گیرد، می‌تواند به مقامی شایسته در پایان فصل برسد.

تیم فوتبال استقلال در هفته ششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد شهر خودرو را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.