×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | پیش بینی جابجایی ۱۰۸ هزار نفر از زائرین اربعین با حمل و نقل هوایی/ زائرین بلیت رفت و برگشت را در ایران تهیه کنند

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، مقصود اسعدی سامانی در گفتگو با خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط فروش بلیت پرواز‌های اربعین بیان کرد: فروش بلیت هواپیما برای پرواز‌های اربعین از طریق دفاتر خدمات مسافرت هوایی دارای مجوز و معرفی‌شده از سوی شرکت‌های هواپیمایی و سایت شرکت‌های هواپیمایی در حال انجام است.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر به سایت‌های اینترنتی مجوز فروش بلیت پرواز‌های اربعین داده نشده  و آن هم به این دلیل است که پیش از این تخلفاتی از سوی برخی سایت‌های فروش بلیت هواپیما رخ داده  عرضه با نرخ‌های بالاتر صورت گرفته است.
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره اینکه برخی از شرکت‌های هواپیمایی در کش و قوس دریافت مجوز برای فروش بلیت اربعین هستند، گفت: برخی شرکت‌های هواپیمایی موفق به اخذ مجوز پرواز‌های فوق‌العاده شده‌اند و برخی شرکت‌ها هم در کش و قوس هستند و نتوانسته‌اند هنوز مجوز بگیرند.
سامانی تاکید کرد:شرکت‌های هواپیمایی که مجوز پرواز‌ی را برای اربعین اخذ کردند در حال فروش پرواز‌های اربعین هستند.
وی در خصوص پیش بینی میزان جابه‌جایی زائرین اربعین توسط حمل و نقل هوایی تصریح کرد: طی سال گذشته ۱۰۸ هزار نفر از زائرین اربعین با حمل و نقل هوایی جابه‌جا شدند و پیش بینی می‌شود امسال نیز همین میزان زائر از طرق هواپیما جابه‌جا شوند.
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اظهار کرد: طرح جابه‌جایی زائرین اربعین با نرخ‌های مشخص برای تاریخ ۲۰ تا ۳۰ مهر ماه است و از سوی سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی، نظارت بر نرخ‌ها وجود دارد.
سامانی در توضیح هزینه بلیت هواپیمای کودکان عنوان کرد: نرخ بلیت پرواز‌های کودکان در طرح اربعین ۷۰ درصد نرخ بلیت پرواز بزرگسالان است.

وی خاطر نشان کرد: به زائرین اربعین توصیه می‌شود در صورت تمایل به استفاده از پرواز برای این ایام، حتما بلیت رفت و برگشت تهیه کنند، حتی اگر در سفر رفت مدل حمل و نقلی دیگری را انتخاب کرده‌اند و قصد دارند در سفر برگشت از هواپیما استفاده کنند، حتما بلیت خود را از ایران تهیه کنند تا در فرودگاه‌های نجف و بغداد دچار مشکل نشوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.