×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیش بینی خرید تضمینی ۱ میلیون و ۵۰۰هزار تن گندم در خوزستان

تجارت گردان | پیش بینی خرید تضمینی 1 میلیون و 500هزار تن گندم در خوزستان

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان خوزستان ؛ خدارحم امیری زاده از آمادگی کامل و راه اندازی و تجهیز ۱۰۰ مرکز خرید تضمینی در سال آینده خبرداد.

وی اظهارداشت: خوشبختانه در سال جاری میزان سطح زیر کشت دانه رو غنی کلزا نیز با افزایش چشم گیری روبرو  بوده است که نوید بخش خودکفایی این محصول استراتژیک  است.

خدارحم امیری زاده تعداد مراکز خرید  دانه روغنی کلزا در استان را ۴۴ مرکز دانست .

وی در خصوص برگزاری آموزشی های فنی و تخصصی برای عاملین ذیحساب، تشخیص و کنترل کیفی توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: امسال برنامه های بسیار خوبی توسط واحد آموزش این اداره کل برای فعالین خرید تضمینی گندم در استان تدوین شده بود که به دلیل شرایط فعلی کشور و شیوع بیماری کرونا  آموزش های لازم برای حفاظت از نیروهای متخصص خرید تضمینی گندم و کلزا در استان بصورت مجازی و درقالب پاور پوینت انجام می شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با اشاره به اینکه سازمان تعاون روستایی  هم مانند سالیان گذشته بصورت مباشر در خرید تضمینی گندم و کلزا با این اداره همکاری می نماید گفت: در حال حاضر تعداد کثیری از مراکز تعیین شده سازمان تعاون روستایی شرایط مشارکت لازم رادارند.

وی اظهار امیدواری کرد: با وجود افزایش مراکز ، تحویل محصول نسبت به سال ۹۸  از دقت و سرعت  بیشتری برخوردار باشد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.