×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیکر مطهر شهید مدافع حرم در تهران تشییع شد

به گزارش ایرنا، در این آئین تشییع که با مداحی و عزاداری روز شهادت امام صادق رییس مکتب تشیع همراه بود، سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده سپاه، سردار «حسین رحیمی» فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و نمایندگان ولی فقیه در نیروهای مسلح و مدیران لشکری و کشوری حضور داشتند.

همچنین تشییع کنندگان که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ناشی از کرونا در این آئین حضور یافته بودند، نماز بر پیکر شهید مدافع حرم را در مقبره شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی بسیتر پرشور اقامه کردند.

سردار فدوی در این مراسم به خبرنگاران حاضر گفت: راه شهیدان ادامه دارد و مدافعان حرم و امنیت با فدا کردن جان خود برای ما آسایش فراهم کرده اند.

لازم به ذکر است؛ مراسم وداع با این شهید والامقام دیشب در اتوبان بسیج سه راه تختی بلوار هجرت، شهرک فجر، مقبره الشهدا برگزار شد.

تجارت گردان | پیکر مطهر شهید مدافع حرم در تهران تشییع شد

در ایام سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی «سعید مجیدی» و «حسن عبدالله‌زاده» از مدافعان حرم و سربازان حضرت روح‌الله در سوریه به شهادت رسیدند.

شهید حسن عبدالله‌زاده روز پنجشنبه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۰ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در مسیر دیرالزور به تدمر سوریه در کمین نیروهای داعش به فیض شهادت نائل شد.

پیکر پاک شهید عبدالله زاده پس از ورود به کشور برای طواف به حرم امام رضا(ع) رفت، امروز در تهران تشییع شد و قرار است تا ساعتی دیگر در حرم عبدالعظیم حسنی به خاک سپرده شود.

از این شهید والا مقام سه فرزند به یادگار مانده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.