×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیگیری، پافشاری و پشتکار، رمز موفقیت در وصول مطالبات است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در نشستی با مدیران و کارکنان ادارات دعاوی واجرائیات، بازرسی، امورشعب، حوزه‌ها و سایر مدیران مرتبط بانک که روز جمعه ۱۰ شهریورماه برگزار شد با اشاره به وضعیت بانک ازلحاظ پرونده‌های قضایی و وصول مطالبات گفت: پیگیری مستمر پرونده‌های قضایی و مطالباتی رمز موفقیت ما طی ماه‌های گذشته بوده است، به گونه‌ای که این رویه باعث شده است NPL بانک دی طی یک سال و نیم گذشته کاهش چشمگیری داشته باشد.

قیطاسی افزود: نظارت قبل و نظارت بعد از اعطای تسهیلات باعث جلوگیری از معوق‌شدن تسهیلات می‌شود مدیرعامل بانک دی ادامه داد: تخصیص منابع در قالب عقود اسلامی، باید با حداکثر رعایت جوانب احتیاطی باشد تا منابع ارزان‌قیمت جذب‌شده به بهترین شکل به دست متقاضیان واقعی برسد.

وی با تأکید بر اینکه نظارت بر مصارف نباید فقط در شعب بانک محدود شود، گفت: همه ارکان بانک باید در این حوزه آموزش‌های لازم را ببینند و اداره آموزش نیز موظف است دوره‌های ویژه این فرایند را طراحی و اجرایی کند.

در ادامه این جلسه، جمعی از مدیران حاضر در جلسه به ارائه گزارش و طرح مسائل مرتبط با حوزه مطالبات پرداخته و گزارشی از پرونده‌های در جریان رسیدگی را ارائه کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.