×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

احمدرضا تاجمیری دشتکی، درباره پیروزی تیم فوتبال فولاد مقابل خوشه طلایی ساوه در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، اظهارکرد: محصول آکادمی فولاد خوزستان نقش پررنگی در برتری ۲ بر صفر تیم بزرگسالان‌ این باشگاه برابر خوشه طلایی ساوه و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی داشت. در این بازی اتفاقی که بسیار جلب توجه کرد، گلزنی محمد امین حزباوی محصول آکادمی باشگاه فولاد بود و قطعا این بازیکن خوش قد و قامت خوزستانی حرف زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی در مورد درخشش محمدامین حزباوی در تیم نکونام، عنوان کرد: به طور حتم حزباوی روز به روز بهتر برای تیم بزرگ فولاد خواهد درخشید و به مهره کلیدی تیم تبدیل خواهد شد. حزباوی این ظرفیت و پتانسیل را دارد که بازیکن ملی فوتبال ایران شود. ۲ سال پیش حزباوی به تیم بزرگسالان فولاد معرفی شد و باید خیلی زودتر از این ها در این تیم می‌درخشید. اگرچه کمتر به او فرصت رسید ولی طی چند بازی گذشته اثبات کرد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

تاجمیری با اشاره به سوابق محمدامین حزباوی، تاکید کرد: این مدافع میانی ۱۹ ساله باشگاه فولاد خوزستان و بهترین مدافع لیگ برتر جوانان کشور، سابقه درخشش در مسابقات نوجوانان آسیا ۲۰۱۹ مالزی و پوشیدن پیراهن تیم ملی جوانان در سال ۲۰۲۰ را داشته است و در ابتدای سال جاری میلادی هم به تیم ملی امید راه یافت. حزباوی با جلب اعتماد جواد نکونام موفق شد در مسیر موفقیت قرار بگیرد و این مدافع آینده‌دار اهوازی جزو بازیکنان بومی بوده که در آکادمی باشگاه فولاد رشد یافته است.

این کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه آکادمی‌های باشگاه فولاد بازیکنان با استعداد زیادی دارد، تصریح کرد: محمدامین حزباوی محصول تیم‌های پایه فولاد است و از این دست بازیکنان با استعداد در آکادمی‌های این باشگاه بی‌شمار هستند. باید جواد نکونام به این جوانان بیشتر اعتماد کند و در تیم بزرگسالان قرار بگیرند. اگر نفرات بیشتری از تیم‌های پایه فولاد به تیم بزرگسالان اضافه شود، انگیزه بازیکنان رده‌های سنی برای درخشش بیشتر می‌شود و کمتر از سایر استان ها بازیکن جذب خواهد شد.

وی در ادامه گفت: علاوه بر محمد امین حزباوی باید به علیرضا باویه نیز از نفرات کشف شده آکادمی فولاد خوزستان اشاره کنم. او پتانسیل تبدیل شدن به ستاره‌ فردای فوتبال خوزستان را دارد و باید به مسیر درستی که در آن قرار دارد ادامه دهد تا به زودی به صف نفرات اصلی در ترکیب اضافه شود. بدون تردید نام بازیکنانی چون حزباوی و علیرضا باویه و … را خیلی بیشتر از این‌ها خواهید شنید.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.