×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
چگونه پتروشیمی خوزستان از زیان انباشته خارج و به سود رسید

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پتروشیمی خوزستان، در این نشست رضا صالح احمدی با اشاره به دلایل و ریشه‌های خروج شرکت پتروشیمی خوزستان از زیان انباشته و بازدهی مناسب در سال‌های اخیر، گفت: در سه سال گذشته ابتدا با تدوین چشم‌انداز و تعیین اهداف میان مدت، برنامه ریزی برای رسیدن به کسب سودآوری با تدوین استراتژی مناسب مشخص  شد.
مدیرعامل پتروشیمی خوزستان افزود: تحقق سود انباشته فعلی  ماحصل افزایش کیفیت و تنوع سبد محصولات است که این مهم در نتیجه اصلاح ساختار فرایندی سازمان و ایجاد  تفکری بهره‌ور میسر شده است.
صالح احمدی تاکید کرد: تنها راه حفظ سودآوری و خلق ثروت بیشتر برای سهامداران، سرمایه‌گذاری در طرح‌های تکمیل کننده زنجیره ارزش با استفاده از توانایی‌های فنی و مهندسی است.
وی در ادامه با تشریح دو طرح  سرمایه‌گذاری زود بازده تولید هاردنرهای اپوکسی و نیز تولید رزین‌های سنگین اعلام کرد که مطالعات امکان‌سنجی این دو طرح انجام و جهت تصمیم گیری به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ارجاع شده است.
صالح احمدی از سهامداران خواستار سرمایه‌گذاری در این دو طرح جهت تداوم مسیر توسعه پتروشیمی خوزستان شد و سهامداران نیز پس از مشورت به اجرای این دو طرح سرمایه گذاری، رای موافق دادند.
در این مجمع همچنین پس از قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ با ۶۰۱.۶۴۷ میلیون ریال سود انباشته به  تصویب رسید و  با تداوم سودآوری این شرکت و خروج از زیان انباشته برای اولین بار بخشی از سود انباشته شرکت بین سهامداران تقسیم شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.