×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کابوس یونایتد در تئاتر رویاها؛ سیتی دوباره مدعی شد

در حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۹، تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند.

دو تیم در حالی با هم روبه‌رو شدند که سیتی پیش از این دیدار با ۲۱ امتیاز در رده پنجم جدول و یونایتد هم با ۱۵ امتیاز در رده هشتم قرار داشت. سیتی که هفته گذشته با پیروزی برابر برایتون از بحرانی که با ۲ باخت متوالی گرفتارش شده بود، عبور کرد، به دنبال ادامه این روند بود. در سوی دیگر یونایتد هم که در ۲ بازی آخرش پیروز شده بود، سومین پیروزی را هدف گرفته بود.

با وجود بازی در اولدترافورد، این سیتیزن‌ها بودند که برتر نشان دادند و در دقیقه ۲۶ توسط ارلینگ هالند از روی نقطه پنالتی، یک بر صفر پیش افتادند. نیمه اول با برتری یک بر صفر سیتی به پایان رسید و هواداران یونایتد در نیمه دوم چشم به جبران گل خورده داشتند.

در نیمه دوم هم باز شاگردان پپ گواردیولا بودند که توانستند در دقیقه ۴۹ باردیگر توسط هالند، اختلاف را بیشتر کنند و ۲ بر صفر پیش بیفتند. فیل فودن هم در دقیقه ۸۰ گل سوم سیتی را وارد دروازه آندره اونانا کرد تا یونایتد در آستانه یک شکست سنگین خانگی قرار بگیرد.

تلاش‌های یونایتد در دقایق کوتاه باقی مانده هم به جایی نرسید تا در نهایت منچسترسیتی ۳ بر صفر منچستریونایتد را در مهم‌ترین بازی هفته دهم شکست دهد و فاصله‌اش را با صدر کمتر کند.

سیتی با این برد ۲۴ امتیازی شد و با وجود امتیاز برابر با آرسنال به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار گرفت تا اختلافش با تاتنهام ۲۶ امتیازی و صدرنشین به ۲ امتیاز کاهش پیدا کند.

منچستر هم که با این شکست، نوار ۲ برد متوالی خود را قطع‌شده دید، با ۱۵ امتیاز در رده هشتم باقی ماند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.