×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
«کارت هدیه» ایوا یک عیدی جذابِ نوروزی

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، با توجه با اینکه سرویس نشان‌بانک اپلیکیشن ایوا به‌منظور سهولت و راحتی مشتریان، فرایند صدور کارت هدیه را به‌صورت یک خدمت نوین پیاده‌سازی کرده است؛ کاربران ایوا می‌توانند بدون نیاز به حضور در شعب بانکی، برای مراسم و مناسبت‌های مختلف کارت هدیه تهیه کنند.

کاربران اپلیکیشن ایوا همزمان با فرا رسیدن سال جدید و در آستانه جشن باستانی نوروز، می‌توانند با استفاده از سرویس «کارت هدیه» که در بستر «نشان‌بانک» قرار دارد، به اعضای خانواده، دوستان و عزیزان خود به‌صورت مجازی عیدی بدهند.

البته کاربران ایوا می‌توانند در مناسبت‌های مختلف سال از جمله عید‌های ملی و مذهبی، مراسم‌ تولد، سالگرد ازدواج و … نیز نسبت به ارسال کارت هدیه مجازی برای عزیزان خود اقدام کنند.

همچنین این امکان برای کاربران ایوا فراهم شده تا طرح و متن دلخواه با قلم مورد نظرشان را انتخاب و از طریق شبکه‌های اجتماعی، هدیه خود را برای دوستان و نزدیکان‌شان ارسال کنند. سقف مبلغ به‌منظور صدور این کارت‌های مجازی حداکثر دو میلیون تومان است.

کاربران با کلیک کردن روی دکمه اشتراک‌گذاری، از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌توانند کارت هدیه مجازی خود را برای دوستان خود ارسال کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.