×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کارنامه درخشان مدیریت های شعب استانی بانک مسکن

تجارت گردان | کارنامه درخشان مدیریت های شعب استانی بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، محمود لاری در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با تشریح عملکرد مدیریت های شعب استانی بانک اظهار داشت: بانک مسکن در کل کشور ۳۳ مدیریت شعب استانی دارد که ۳ مدیریت شعب در استان تهران قرار دارند.

وی با بیان اینکه ۲۳ مدیریت شعب در منطقه سبز عملکردی قرار دارند، افزود: در ارزیابی عملکردی مدیریت های شعب شاخص های مختلفی در نظر گرفته می شود که در نهایت مدیریت ها و شعب به تناسب عملکرد خود در مناطق سبز، زرد و قرمز قرار می گیرند.

مدیر امور استان ها و بازاریابی بانک مسکن ادامه داد: هر ساله در بررسی ارزیابی عملکرد مدیریت ها،حوزه ها و شعبی که رتبه آنها بالاتر از نمره میانگین ارزیابی عملکرد باشد، در منطقه سبز عملکردی قرار می گیرند.

لاری درباره شاخص های ارزیابی عملکرد شعب مدیریت استانی بانک مسکن گفت: در بررسی عملکرد شعب، شاخص های مختلف و متعددی دخیل هستند از جمله: وضعیت منابع و مصارف، وصول نقدی اقساط، کاهش مطالبات ، درآمدهای کارمزدی، صدور ضمانت نامه، فعالیت های بانکداری الکترونیک، کاهش بهای تمام شده منابع و …

وی در پاسخ به این سوال که چرا در شرایط کاهش تقاضای تسهیلات خرید و ساخت، با افزایش سهم مدیریت های «سبز» نسبت به سال های گذشته مواجه هستیم، گفت: ارزیابی عملکرد مدیریت های شعب فقط محدود به تسهیلات نیست بلکه این موضوع نیز به عنوان یک شاخص مطرح است. در کنار پرداخت تسهیلات، موضوعات مختلفی در بررسی و ارزیابی عملکرد شعب موثر هستند.

مدیر امور استان ها و بازاریابی بانک مسکن همچنین گفت: مدیریت های شعب استانی در حوزه های صدور ضمانت نامه و ارائه خدمات الکترونیک به مشتریان و خدمات مجازی نیز مورد ارزیابی قرار می گیرند.

این مقام مسوول در بانک مسکن گفت: در شرایطی که مشکلات اقتصادی می تواند در بخش های مختلف کشور از جمله نظام بانکی تاثیر گذار باشد، سبز بودن ۲۳ مدیریت شعب استانی در بین ۳۳ مدیریت شعب حاکی از عملکرد مطلوب مدیرت ها می باشد.

وی تاکید کرد: بانک در برخی از شاخص ها در سال گذشته عملکرد قابل توجهی داشت به طوری که در حوزه جذب کل منابع با تحقق تقریبا ۹۵ درصدی، وصول نقدی اقساط با تحقق ۹۰درصدی و در حوزه صدور ضمانت نامه با تحقق ۸۴ درصدی از اهداف ابلاغی مواجه بودیم. همچنین مدیریت ها در سال گذشته در تحقق اهداف منابع ارازن قیمت نیز عملکرد مطلوبی داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.