×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کارکنان نمونه شرکت نفت ایرانول معرفی شدند

تجارت گردان | کارکنان نمونه شرکت نفت ایرانول معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، نیروی انسانی درپیشبرد اهداف سازمانی نقش کلیدی دارند و پیشرفت هر سازمانی ناشی از نیروی انسانی متخصص، سخت کوش و توانمند است و کیفیت فعالیت‌های هر شرکتی منوط به کیفیت عملکرد کارکنان می باشد.

بر این اساس با توجه به ارزیابی های بعمل آمده در شرکت نفت ایرانول ،  انتخاب کارکنان برتر و حائز شرایط در مرحله اول تا سه برابر ظرفیت کارکنان نمونه معرفی و پس از آن با مشارکت کارکنان مجموعه، با رای گیری و بازگشایی صندوق های رای و شمارش آراء صورت گرفته، کارکنان منتخب و نمونه برای سال ۹۹  که ۱۱ نفر هستند، معرفی شدند.

هدف از تقدیر از کارکنان نمونه علاوه بر ارج نهادن به زحمات انجام شده، ایجاد انگیزه در بین کارکنان دیگر و یادآوری نقش حساس آنان در نظام اداری می باشد. چنانچه نقش کارکنان بخش های مختلف در موفقیت و تعالی سازمانی موثر است و استفاده بهینه از تمامی ظرفیتهای آنها در راستای تحقق سیاستهای سازمانی و خدمت رسانی به جامعه لازم است.

یاد آور می شود؛ طی مراسمی با حضور دکتر رزاقی سرپرست شرکت نفت ایرانول از ۱۱ نفر از کارکنان نمونه ایرانول با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

گفتنی است؛ اسامی کارکنان نمونه شرکت نفت ایرانول به شرح ذیل می باشند: فاطمه صفائی، میثم فرجی، کاوه عسگری، اسلام مظاهری، مجید شیرزادی، میثم باجمالو، مریم حسینی(پالایشگاه تهران)، علی محمدیان(مجتمع ظرفسازی)، رحمان درویشی، مسلم دریس(پالایشگاه آبادان) و  قاسم نیکبخت(دفتر مرکزی). 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.