×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
کارگر؛ نماد توسعه و بازوی تولید

در پیام وجیه الله جعفری آمده است:

” گرت پایداریست در کارها؛ شود سهل پیش تو دشوارها”

یازدهم اردیبهشت فرصتی برای سپاس از کارگران شریف به عنوان نماد و محور توسعه است. اثرگذاری و نقش این قشر به گونه ای است که همه روزها را می توان به نام آن ها نامید چراکه چرخ سازندگی و پیشرفت با دستان پرتوان کارگران به حرکت در می آید.

بدیهی است با در نظر گرفتن عوامل تولید و توسعه، رکن اصلی در این عرصه، نیروی انسانی است. این تعریف نشان دهنده، نقش کارگر در اعتلای فضای کسب و کار و تولید است.

در حال حاضر هزاران تَن از کارگران سختکوش شرکت های معدنی و صنایع معدنی شبانه روز در میدان کار و تلاش، فعالیت دارند و ایمیدرو به عنوان سُکاندار این عرصه، توجه خود را بر پایه تکریم و توجه به این قشر بنا نهاده است. طی سال های گذشته برکاتی که در بخش افزایش ظرفیت، تولید و صادرات به دست آمده، بی تردید مرهون حضور این عزیزان است.

در حال حاضر کشورمان در مسیری قرار گرفته که “اتکا به توان داخل” در اولویت برنامه ها قرار گرفته است. به طور حتم این حجم از ظرفیت در کشور و عملیاتی شدن شعار سال به ویژه در حوزه معادن، با تلاش مستمر کارگران به ارزش افزوده تبدیل خواهد شد.

اینک در آستانه عید سعید فطر، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات کارگران گرانقدر نزد پروردگار متعال، سالروز گرامیداشت مقام کارگر را به تلاشگران نظام تولید به ویژه فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی صمیمانه تبریک عرض می کنم و سلامتی، شادکامی و موفقیت روزافزون ایشان را آرزومندم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.