×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | کالدرون: تا وقتی از جونیور راضی نباشم به او بازی نمی‌دهم/ ۴ ماه است از باشگاه پول نگرفته ام/ برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز به یک مهاجم خوب داریم

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  گابریل کالدرون، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای بازی با ماشین سازی تبریز بیان کرد: پس از برگزاری بازی با شاهین و انجام دادن یک دیدار دوستانه، روز گذشته استراحت کردیم. بازیکنانی که مقابل شاهین بازی نکرده بودند، مقابل اترک بجنورد بازی کردند. پس از فیفادی، بازیکنان مان استراحت نکرده بودند و روز گذشته استراحت خوبی داشتند. در واقع پرسپولیس وضعیت خوبی دارد چراکه پس از پنج سال، نتیجه خیلی خوبی گرفته و در یک بازی پنج گل به ثمر رساندیم. 

جلسه ام با انصاری فرد روتین و معمولی بود

او درباره نشست روز گذشته اش با محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل پرسپولیس گفت: هر هفته یک جلسه  با مدیر باشگاه داریم و این موضوع روتین و معمولی است. اگر قرار باشد تصمیم برزگ و جدی ای بگیریم، این کار را انجام می دهیم.

علیپور با گلزنی روحیه اش را به دست آورد

کالدرون درباره شکسته شدن طلسم گلزنی علی علیپور و هت تریک او در بازی با شاهین شهرداری اظهار داشت: از اینکه علیپور روحیه اش را به دست آورد خوشحال هستیم چراکه او بیش از همه تمایل به گلزنی داشت. همیشه گفتم تیم باید خوب بازی کند و بازیکنان دیگر باید برای گلزنی به مهاجمان کمک کنند. به همین دلیل در بازی با شاهین خوب بازی کرده و موقعیت های زیادی داشتیم تا علیپور بتواند گل بزند. فلسفه فوتبالی من خوب بازی کردن است چراکه راه پیروزی همین است.

کالدرون: تا وقتی از جونیور راضی نباشم به او بازی نمی دهم/ 4 ماه است از باشگاه پول نگرفته ام/ برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز به یک مهاجم خوب داریم

استفاده از چمن مصنوعی ورزشگاه درفشی فر برای بازیکنان خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بررسی هایش برای انتخاب زمین شماره ۲ تمرینی گفت: روز گذشته دستیاران من از چمن مصنوعی ورزشگاه درفشی فر بازدید کردند و امکانات آنجا خیلی خوب است. البته خود چمن کیفیت خوبی ندارد چراکه قدیمی است و کیفیت لازم را ندارد. این موضوع برای بازیکنان خطرناک است. باید جای بهتری را انتخاب کنیم چراکه احتمال دیگری در چنین زمین هایی زیاد است.

کالدرون  درباره اینکه آیا گزینه دیگری از سوی باشگاه به او معرفی شده است، گفت: فقط همین زمین مصنوعی درفشی را دیده ایم. باید بررسی های بیشتری انجام بدهیم تا جای دیگری را در نظر بگیریم.

برای من  تنها گلزنی بازیکنان اهمیت دارد و هر پیامی دلشان می خواهد، بدهند

او درباره حرکت زیبای مهدی ترابی پس از گلزنی به پیکان و نشان دادن عبارت «تنها راه نجات کشور: اطاعت از رهبری» گفت: من نمی توانم فارسی بخوانم و این نظر خود بازیکن است. علیپور هم پس از گلزنی به شاهین، واژه هایی که روی زیر پیراهنش نوشته بود، نشان داد. اگر ترابی کار خوبی انجام داده است، باشگاه هم از او حمایت می کند. برای من  تنها گلزنی بازیکنان اهمیت دارد و هر پیامی دلشان می خواهد، بدهند.

باید راه پیروزی های مان را ادامه بدهیم و دلیلی ندارد ریلکس باشیم

کالدرون درباره بازی با ماشین سازی گفت: برای پرسپولیس هر بازی حکم فینال دارد و همه می خواهند ما را ببرند. همانگونه که می بینید، من مشغول اجرای فلسفه جدید فوتبالی در این تیم هستم که نیاز به زمان دارد. البته در بازی آخرمان، دیدید چه توانایی هایی داریم. باید این راه را ادامه بدهیم و دلیلی ندارد ریلکس بوده و خیال مان راحت باشد. نیاز به امتیاز داریم و به هر شکلی امکان دارد باید ماشین سازی را ببریم.

کالدرون: تا وقتی از جونیور راضی نباشم به او بازی نمی دهم/ 4 ماه است از باشگاه پول نگرفته ام/ برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز به یک مهاجم خوب داریم

وقتی از جونیور راضی نباشیم به او بازی نمی دهیم

او درباره اینکه با توجه به اطلاع رسانی باشگاه پرسپولیس درباره جذب یک مهاجم جدید در نیم فصل، باید خروج جونیور براندائو از این تیم را در پایان دور رفت قطعی دانست یا خیر، بیان کرد:  این موضوع را باید از باشگاه بپرسید. وقتی ما از جونیور راضی نباشیم، مانند دیدار با شاهین به او بازی نمی دهیم.

قرارداد جونیور را ندیده ام

کالدرون درباره اینکه آیا بحث فسخ قرارداد خودکار جونیور در صورتی که او تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر پنج گل به ثمر نرساند قطعی است یا خیر، گفت: حقیقت این است که من چنین موضوعی را نمی دانم چراکه قرارداد جونیور را ندیده ام. باید بررسی کنید که آیا جونیور می خواهد از پرسپولیس جدا شود یا خیر؟ وظیفه رسانه ها است که چنین موضوعی را تحقیق کنند. مربی هستم که هر بازیکنی خوب نباشد، بازی اش نمی دهم.

باید در دسامبر مهاجم جدیدی بگیریم چراکه برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان نیاز به بازیکن خوب داریم

او درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس در صورت فسخ قرارداد باید به این بازیکن برزیلی غرامت بدهد یا خیر، توضیح داد:  اطلاعی از این مورد ندارم اما بی شک در ماه دسامبر یک مهاجم جذب می کنیم. برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نیاز به یک مهاجم خوب و سطح بالا داریم. همه روی این موضوع اتفاق نظر داریم. باز هم می گویم جونیور، گزینه نهم من بود اما با پولی که برای جذب او هزینه کردیم بازیکن خوب و باتجربه به ایران نمی آید و تنها می توانستیم یک مهاجم جوان بیاوریم.

کالدرون: تا وقتی از جونیور راضی نباشم به او بازی نمی دهم/ 4 ماه است از باشگاه پول نگرفته ام/ برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز به یک مهاجم خوب داریم

چهار ماه است از باشگاه پرسپولیس پول نگرفته ام و از جیب خودم هزینه کردم

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: من در جلسه روز گذشته از مدیر باشگاه خواستم ابتدا مطالبات سال پیش بازیکنان را پرداخت کند. ضمن اینکه چهار ماه است در ایران حضور دارم و انتظارم این است پول خودم و دستیارانم پرداخت شود. از جیب خودم هزینه هایی کردم که باشگاه تاکنون به من برنگردانده است. این مسائل در اولویت است و باید تا دسامبر مشکلات مان را حل کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.