×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کامبک پورتو با گل نجات‌بخش طارمی

در دیدار ما قبل پایانی هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال پرتغال، تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳ یکشنبه در دیداری خانگی در ورزشگاه دو دراگائو مقابل تیم گمنام کاساپیا به میدان رفت که توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد این تیم بگذرد.

اژدهایان برای به تعویق انداختن قهرمانی بنفیکا و زنده نگه داشتن شانس قهرمانی خود حداقل روی کاغذ به حفظ تمام امتیازات این دیدار در خانه امید داشتند. از طرفی کاساپیا هم دنبال بهبود شرایط خود در جدول بود.

کاساپیا در بازی رفت در شرایطی که ۱۰ نفره بود توانسته بود یک امتیاز از پورتو بگیرد تا شاگردان کونسیسائو به این دیدار به چشم یک بازی انتقامی نگاه کنند.

مهدی طارمی ستاره ایرانی پرتغال از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت.

دو تیم در ابتدا سعی در محک زدن یکدیگر داشتند تا اینکه در واپسین ثانیه‌های نیمه نخست و در شرایطی که همه منتظر شنیدن سوت پایان بودند اوانیلسون بازیکن پورتو به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد تا کاساپیا پیش بیفتد.

در نیمه دوم پورتو که برای جبران نتیجه پاس به زمین گذاشت، چهره به مراتب هجومی‌تری به خود گرفت تا اینکه در دقیقه ۵۷ طارمی بازی را به تساوی کشاند.

در شرایطی که بازی با همین نتیجه رو به اتمام بود، در دقیقه ۳+۹۰ لودر که به عنوان بازیکن جایگزین به زمین آمده بود دروازه میهمان را باز کرد تا پورتو برنده این جدال حساس لقب بگیرد.

پورتو با این سه امتیاز ۷۹ امتیازی شد و با فاصله چهار امتیاز نسبت به بنفیکا صدرنشین رده دوم جدول ماند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.