×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در یک هشتم نهایی دیدار جام حذفی فوتبال ایران، با نتیجه ۴ بر ۲ سپاهان را شکست دهد و به جمع ۸ تیم برتر صعود کند. در این دیدار گئورگی گولسیانی، ۲ بار از روی نقطه پنالتی، عیسی آل‌کثیر و سیامک نعمتی برای شاگردان گل‌محمدی گلزنی کردند و فرشاد احمدزاده و دانیال اسماعیلی‌فر (گل به خودی) دروازه پرسپولیس را باز کردند.

حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص این دیدار اظهار کرد: هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و سطح بالایی را از این دیدار دیدیم. سرعت بازی بالا بود و دو تیم با تاکتیک بازی کردند. این بهترین بازی امسال بود و همه چیز داشت.

وی ادامه داد: پرسپولیس هم از قابلیت بازیکنانش استفاده کرد و در حمله‌ها با نفرات زیاد به طرف دروازه سپاهان حمله می‌کردند. خط میانی پرسپولیس خیلی خوب بود و برگ برنده سرخ‌ها در این دیدار بود. تیر خلاص را وحید امیری زد و توانست ذهن و روح حریف را به هم بریزد. پرسپولیس حتی در دفاع هم خوب بود و تراکم بازیکنان سبب شد در وقت‌های اضافه، بازیکنان سپاهان خسته شوند و برنامه‌های حمله آن‌ها به هم بریزد. این بهترین عملکرد پرسپولیس در این فصل بود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد لئاندرو پریرا تصریح کرد: هنوز با بقیه بازیکنان هماهنگ نشده و با فضای استادیوم و فوتبال ما غریبه است اما نشان می‌دهد فوتبال را متوجه می‌شود. در صحنه‌ای که تک به تک شد، خودش فضا را ایجاد کرد که این ایجاد کردن فضا، یکی از قابلیت‌های مهاجمان سطح اول فوتبال دنیاست. حتی در صحنه پنالتی نیز به خوبی توپ دزدی کرد و موقعیت ایجاد کرد.

درخشان در پایان گفت: پرسپولیس اگر در بقیه بازی‌ها هم با همین روال بازی کند، هم قهرمان جام حذفی می‌شود و هم می تواند صدر را از سپاهان پس بگیرد زیرا در این دیدار نقطه ضعفی در کار شاگردان گل‌محمدی ندیدیم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.