×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کاهش دوره‌های اعزام به خدمت مشمولان

تجارت گردان | کاهش دوره‌های اعزام به خدمت مشمولان

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از صدا و سیما سردار تقی مهری در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری پلیس اظهار کرد: برابر هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد کل نیرو‌های مسلح مقرر شد از ابتدای سال ۹۹ به صورت آزمایشی ۶ ماهه، تاریخ اعزام مشمولان به مراکز آموزش تجمیع شود و از ۱۸ دوره به ۱۱ دوره کاهش یابد.
وی گفت: همچنین برابر مصوبه‌ها و برابر ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح به منظور رفع برخی از مشکلات در پرداخت حقوق و بیمه سربازان و همچنین در نظر گرفتن سایر مزایای این طرح، اعزام مشمولان در نوزدهم هر ماه لغو شده است و همه مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی یکم هر ماه به خدمت و مرکز آموزش اعزام می‌شوند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تصریح کرد: اولین دوره اعزام در سال ۱۳۹۹، اول اردیبهشت است و مشمولان با مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در اول هر ماه و مشمولان دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم ودیپلم سوم هر ماه به خدمت اعزام می‌شوند.
سردار مهری افزود: مشمولان با ثبت درخواست اعزام به خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ برگ آماده به خدمت دریافت می‌کنند و مشمولانی که در گذشته برگ آماده به خدمت گرفته اند نیز می‌بایست با مراجعه به دفاتر، برگ آماده به خدمت با تاریخ‌های جدید را بگیرند.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: اعزام مشمولان در سال ۱۳۹۹ براساس این شیوه انجام می‌شود و نیرو‌های مسلح و سایر سازمان‌ها نیز می‌بایست برابر اعزام به شیوه جدید برای پذیرش مشمولان برنامه ریزی کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.