×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کرمانی‌مقدم: با آمدن اسماعیلی‌فر هم رضاییان باید بماند

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم اظهار کرد: در فصلی که گذشت پرسپولیس درگیر مشکلات زیادی بود و شریط کار برای این تیم سخت بود. با توجه به مشکلاتی که پرسپولیس داشت، نمی‌توانیم بگوییم این  تیم بد نتیجه گرفته است. اگر خاطرتان باشد این تیم با مشکلات مالی فراوان و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات روبه‌رو بود که این امر روی کار تیم تاثیر گذاشته بود. در طول فصل بارها شاهد بودیم که تیم چطور تحت تاثر این مشکلات قرار دارد و این مسائل روی نتایج تاثیر گذاشته بود.

وی افزود: در خطر حمله پرسپولیس عملکرد قابل قبولی نداشت و فرصت‌های زیادی را به گل تبدیل نکرد. مهاجمان پرسپولیس باید طوری باشند که فرصت‌ها را به راحتی از دست ندهند و با گلزنی شرایط تیم را بهتر کنند. اگر چند فرصت پرسپولیس در طول فصل گذشته به گل تبدیل شده بود، شاید الان شرایط فرق می‌کرد.

او در ادامه درباره خریدهای پرسپولیس در فصل جدید هم گفت: با وجود اینکه فصل نقل‌وانتقالات هنوز رسما شروع نشده اما می‌بینیم که مدیران باشگاه با تلاش زیاد در صدد هستند تا بازیکنان مد نظر کادر فنی را جذب کنند. این نشان می‌دهد آنها به خوبی روی باشگاه اشراف دارند و می‌خواهند که تیمی قدرتمند برای فصل بعدی آماده کنند. الان هم در خط دفاع و هم دروازه‌بان بازیکنان تاثیرگذار خوبی جذب شده‌اند. مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی پوش است که در تیم ملی قابلیت‌های فنی خود را نشان داده است. از طرف دیگر بیرانوند هم دروازه‌بان مطمئنی است که می‌تواند به تیم کمک کند.

او درباره جذب دانیال اسماعیلی‌فر و اینکه با حضور این بازیکن رامین رضاییان از پرسپولیس جدا خواهد شد هم گفت: دانیال اسماعیلی‌فرد بازیکن بسیار خوبی است اما نباید اینگونه باشد که با حضور او، رامین رضاییان جدا شود. رضاییان در فصل گذشته بسیار تاثیرگذار بود و از طرف دیگر هر تیمی نیاز دارد که دو بازیکن در هر پست داشته باشد که اگر مصدومیت و یا اخراجی رخ داد، مشکلی برای تیم ایجاد نشود.

کرمانی‌مقدم درباره فشارهایی که در اواخر فصل گذشته روی یحیی گل‌محمدی بود هم گفت: همانطور که گفتم پرسپولیس فصل گذشته مشکلات فراوانی داشت که روی کادر هم تاثیر گذاشته بود. یحیی گل‌محمدی فردی آرام است اما مشکلات باشگاه کار را به جایی رسانده بود که او هم عصبی شده بود رفتارهایی دور از انتظار از خود به نمایش می‌گذاشت. من امیدوار هستم فصل آینده دیگر شاهد مشکلات مالی و حواشی نباشیم تا پرسپولیس بتواند در آرامش به کارش ادامه دهد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.