×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کرمانی‌مقدم: پرسپولیس سه امتیاز حیاتی را کسب کرد

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر موفق شد پس از چهار دیدار نوار تساوی‌های خود را پس از فینال آسیا پاره کند و با گل‌های مهدی عبدی و احمد نوراللهی فولاد را با شکست بدرقه کند.

در همین راستا مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در مورد عملکرد پرسپولیس برابر فولاد، پاره‌شدن نوار تساوی‌های این تیم، اشتباهات داوری علیه سرخ‌پوشان، مصدومیت بازیکنان پرسپولیس و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

سرانجام نوار تساوی‌های پرسپولیس با برتری برابر فولاد پاره شد.

سه امتیاز این بازی پس از چهار تساوی متوالی از نان شب هم برای پرسپولیس واجب تر بود که خدا را شکر با درایت کادر فنی و غیرت بازیکنان این سه امتیاز کسب شد. از دید من این برد اول راه برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی بود.

عملکرد تیم برابر فولاد چطور بود؟

فولاد تیم سخت کوشی بود اما بازیکنان پرسپولیس به خاطر تساوی‌های قبلی تنها به برد در این بازی فکر می‌کردند که توانستند با کنترل بازی به هدفشان برسند. فولاد برای دقایقی خوب بازی کرد و موقعیت‌هایی هم داشت اما پرسپولیس اجازه خود نمایی را به حریف نداد و با اینکه داور اشتباه کرد، بازی را برد.

عملکرد داور را در این بازی چطور دیدید؟
زاهدی فر از داوران خوب ایران است اما اشتباه فاحش او منجر شد تا تمرکز بازیکنان بر هم بریزد. پرسپولیس به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشت و از رفتن ۲ امتیاز ممکن بود تبعاتی برای تیم در پی داشته باشد. خدا را شکر این اشتباه هم نتوانست جلوی موفقیت تیم را بگیرد و حق به حقدار رسید.

تجارت گردان | کرمانی‌مقدم: پرسپولیس سه امتیاز حیاتی را کسب کرد

پرسپولیسی‌ها معتقدند چند وقتی است داوری‌ها علیه این تیم است. آیا این موضوع درست است؟
وضعیت داوری‌ها چندان خوب نیست و بهتر است کمیته داوران هر چه زودتر اقدامی برای بهبود اوضاع انجام دهد. برای مثال در بازی امروز می‌گوییم داور دید خوبی نداشت. پس نقش کمک‌ها و داورهای پشت دروازه چه بود؟ واقعا باید فکری به حال این اوضاع کرد. من نمی‌گویم که این اشتباهات عمدی است اما ممکن است همین مسائل در آینده تیمی تاثیر بگذارد.

یکی از نکات این بازی مصدومیت مدافعان پرسپولیس بود که تقریبا بازیکنان بی جایگزینی هستند؟
اتفاقا جایگزین هم دارند. یحیی خودش دفاع وسط است. افشین پیروانی را هم اریم. کریم باقری هم دفاع وسط قابلی است. واقعا نمی‌دانم چه بگویم و امیدوارم مصدومیت این بازیکنان جدی نباشد. معلوم نیست چه به روز تیم آورده اند که الان کمبود بازیکن دارد.

تجارت گردان | کرمانی‌مقدم: پرسپولیس سه امتیاز حیاتی را کسب کرد

منظورتان چه کسانی هستند؟
آن افرادی که زمان نقل و انتقالات در پرسپولیس بودند و نتوانستند شرایط خوبی را ایجاد کنند و با سو مدیریت باعث شدند برخی بازیکنان جدا شوند. برای مثال عنوان کردند که شجاع می‌خواهد مبلغ بیشتری را بگیرد. او خودش را ثابت کرده بود و چه اشکالی داشت که قراردادش افزایش بیابد؟ این افراد باید بیایند و جواب بدهند.

به عنوان سوال پایانی این تیم می‌تواند قهرمان شود؟
قطعا. پرسپولیس پس از فینال آسیا روز به روز بهتر می‌شود و به زودی به جایگاهش باز خواهد گشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.