×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کرونا باز هم رکورد زد

تجارت گردان | کرونا باز هم رکورد زد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، خانم دکتر سیما سادات لاری افزود : از دیروز تا امروز ۳۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و هزار و ۹۷۷ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۷۸ هزار و ۸۲۷ نفر رسید،‌افزود:‌متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند که بیشترین تعداد جان باختگان این بیماری در یک روز است. بنابراین مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۶۳۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۲۴۲ هزار و ۳۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

کرونا باز هم رکورد زد

خانم لاری با اشاره به اینکه  ۳۵۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، افزود: تاکنون دو میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: همچنین استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

کرونا باز هم رکورد زد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.