به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهمنی با اشاره به اینکه این دوره از ارزیابی ها در ۳۶ شاخص و در چهار محور انجام شده است، گفت: امتیاز پست بانک ایران در دوره هفتم ۸۶٫۴۵ از ۱۰۰ امتیاز بود و با افزایش امتیاز بانک به ۹۰٫۰۸ در دوره هشتم ، در جمع ۱۷ دستگاه که در رتبه عالی قرار دارند، رتبه دوازدهم را به دست آورد.
عضو اجرایی هیات مدیره، ارزیابی این دوره از پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاهها و پرتالهای دستگاههای اجرایی را نسبت به دوره گذشته سختگیرانهتر اعلام کرد و ادامه داد: پست بانک ایران تنها بانک شرکت کننده در این ارزیابی بوده است و توانسته با کسب چهار امتیاز بیشتر نسبت به دوره هفتم این جایگاه را بدست آورد.
وی افزود: این بانک در شاخصهای دولت کاربر محور، با ۹۸ امتیاز، رتبه اول و در دولت شفاف با ۹۰ امتیاز، رتبه دوم را به دست آورده است.
بر اساس این گزارش، پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاهها و پرتالهای دستگاههای اجرایی کشور از سوی سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در قالب ٣۶ شاخص ارزیابی، ٣٨ خدمت شناسنامهدار و ١٢۵ زیرخدمت دو بار در سال انجام میشود.
امیر سرتیپ علی ملک معاون پدافند غیرعامل کشور در راس هیاتی یازدهم آبانماه ۱۴۰۳ ضمن…
مهرداد دهداری مدیر HSE و پدافند غیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از سوی وزیر…
به پاس تلاش های موثر شرکت فولاد اکسین خوزستان در اجرای پروژه ها درسالهای اخیر و…
همایش تخصصی تعالی در آستانه یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی کشور به میزبانی شرکت…
در پی انتشار اخباری در برخی رسانهها مبنی بر «انتشار گاز فسژن در پتروشیمی کارون،…