×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کسب رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف کننده و ارباب رجوع توسط بانک ملی ایران

تجارت گردان | کسب رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف کننده و ارباب رجوع توسط بانک ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، احمد بهکار مرام رییس اداره امور شعب استان سمنان بانک در جلسه شورای اداری استان که به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی و اجرایی برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس مربوطه را به نمایندگی از بانک ملی ایران از استاندار دریافت کرد.
آشناگر استاندار سمنان نیز در این جلسه از ارائه خدمات مطلوب بانک ملی ایران در استان تقدیر کرد.
در متن این لوح آمده است: «بر اساس آیین نامه های قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جدول امتیازات شاخص های مدون در سطح استانی، عملکرد سال ۹۸ این اداره امور مورد ارزیابی قرار گرفت که با اخذ رتبه ۹۶ شایسته دریافت لوح و تندیس استانی سطح یک در حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان سمنان شد».

تجارت گردان | کسب رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف کننده و ارباب رجوع توسط بانک ملی ایران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.