×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کسب و کار روزنامه فروش‌ها کساد شد/ خرید ۵۰ درصد کاهش یافت/ واهمه مردم از دست زدن به روزنامه

تجارت گردان | کسب و کار روزنامه فروش‌ها کساد شد/ خرید ۵۰ درصد کاهش یافت/ واهمه مردم از دست زدن به روزنامه

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، بهروز جلالی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره وضعیت فروش روزنامه در کیوسک‌ها بدنبال شیوع کرونا در کشور اظهار داشت: دکه‌های فروش روزنامه حدود یک ماه تعطیل بودند و تعدادی از ۲۳ فروردین بازگشایی شده و شروع به کار کرده‌اند اما میزان فروش به شدت کاهش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به کاهش تردد و بسته بودن اکثر کسبه، طبیعی است که رقم فروش روزنامه و مجله کاهش یابد و اکثریت مردم هم از دست زدن به روزنامه واهمه دارند و فقط به خواندن تیترها اکتفا کرده و عبور می‌کنند.

رئیس اتحادیه جراید کشور با بیان اینکه میزان خرید روزنامه نسبت به قبل ۵۰ درصد کاهش یافته، خاطر نشان کرد: البته هنوز تعدادی از روزنامه و یا مجله‌ها هم هنوز به کیوسک‌ها عرضه نشده و به پیشخوان‌ها نیامده‌اند.

وی یادآور شد: برخی از دکه‌ها به خاطر اجرای طرح فاصله‌گذاری تعطیل بوده‌اند و با نامه‌نگاری‌هایی که داشتیم، شروع به بازگشایی و ادامه فعالیت کرده‌اند و حدود کمتر از ۱۰ کیوسک هم از فردا آغاز به کار می‌کنند. اما در هر حال به خاطر کاهش تردد، فروش روزنامه به شدت افت کرده و ضمن اینکه فعلا چاپ هم مثل سابق نیست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.