×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کشف بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در کشور/ توقیف ۶۸۷ شوتی طی ۷۲ ساعت

سردار حسین رحیمی به اجرای هفدهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با اولویت کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی اشاره کرد و گفت: این طرح به مدت سه روز در سطح کشور اجرا شد که در اجرای این طرح تهران بزرگ، آذربایجان غربی و هرمزگان بیشترین کشفیات را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۵۰۰۰ میلیاردریال گفت: در اجرای این طرح ۹۸۷ دستگاه خودرو توقیف شد که از این تعداد ۶۸۷ دستگاه خودرو از نوع خودروهای شوتی بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه با رصد و مهندسی و تحلیل محل وقوع جرایم اقتصادی طرح‌های مختلف سراسری، منطقه‌ای و استانی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح از ظرفیت مرزبانی و سایر پلیس‌های تخصص بهره گرفته شده و یک هزار و ۶۵  فقره پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضائی شده است.

رحیمی با تاکید بر اینکه عزم پلیس در برخورد و مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی جدی است، گفت:‌پلیس امنیت اقتصادی در مسیر دفاع از حقوق مردم و اجرای ماموریت‌های خود مقتدرانه به میدان آمده است. پلیس امروز با هم افزایی و جلب مشارکت‌های مردمی به دنبال تقویت امنیت اقتصادی کشور است.

منبع خبر: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.