×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کلنگ‌زنی احداث طرح خردایش بوکسیت مندون سرفاریاب چرام

مراسم کلنگ احداث طرح خردایش بوکسیت مندون سرفاریاب با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرعامل شرکت الومینای ایران، معاون توسعه و بهره‌برداری معادن شرکت الومینای ایران، سرپرست اداره کل صمت و مقامات استانی و شهرستانی، برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این مراسم ضمن محکوم کردن و ابراز انزجار از جنایات رژیم جعلی اسرائیل جنایتکار و آمریکای شیطان صفت، گفت: کهگیلویه و بویراحمد از بسیاری پتانسیل‌ها برخوردار است و به همین جهت برنامه‌های خوبی را هماهنگ و در حال اجرای آنها هستیم.

سید احسان عسکری افزود: کارخانه آرد و نشاسته، شهد ناب، موج‌های آبی، پتروشیمی گچساران و و… از طرح‌های خوبی بود که به بهره‌برداری رسید.

امیرتیمور موسویان، سرپرست اداره‌کل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تشکر از مردم فهیم و شهید پرور شهرستان چرام و حضور مسئولان‌ کشوری و استانی گفت: این طرح با ظرفیت تولید سالیانه ۱۰۰ هزار تن و پیش بینی سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵ نفر اجرایی می‌شود.

وی یکی از اهداف اصلی مجوعه صمت را تحقق شعار سال “مهار تورم و رشد تولید” دانست و افزود: بالغ بر ۵۳۰ واحد صنعتی در سطح استان وجود دارد که اشتغال مولد خوبی را ایجاد کرده‌اند و آنچه مدنظر وزارت صمت به عنوان رسالت قرار دارد، ایجاد و اشتغال مولد و پایدار و تکمیل زنجیره ارزش است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، موسویان بازدید از طرح های صنعتی و معدنی شهرستان های کهگیلویه و چرام را از دیگر برنامه های چند روز اخیر برشمرد و بیان کرد: در دیدار با فعالین اقتصادی و مدیران شرکت تعاونی ۵۲۷ خدمات فنی و مهندسی دنا، شرکت آب لوله بسپار، شرکت شهد گستر بندر، شرکت پتروشیمی دهدشت، شرکت نماسازان مروارید، واحدهای تولید شن و ماسه، صنایع کانی غیرفلزی، آهک هیدراته چرام ، فسفات کوه لار و زیرساخت‌های صنعتی موجود در شهرستان ها،از نزدیک وضعیت تولید و اشتغال این واحدها بررسی و در راستای تسریع عملیات اجرایی طرح های نیمه تمام و تداوم تولید و تثبیت اشتغال و توسعه واحدهای موجود تبادل نظر و اتخاذ تصمیم شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.