×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کلنگ بیمارستان سوانح سوختگی بندر ماهشهر به زمین زده شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن تشکر از حضور ارزشمند مسئولین، شیوخ و مردم در آئین شروع احداث بیمارستان سوانح و سوختگی بندر ماهشهر گفت: تامین رفاه مردم باید اولویت شرکت های حاضر در این منطقه باشند‌.

حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد افزود: شرکت های حاضر در منطقه باید برای مردم اقدام مثبتی انجام دهند تا مردم از برکات حضور آنها بهره لازم را ببرند‌.

وی با تمجید از احداث بیمارستان سوانح و سوختگی بندر ماهشهر به عنوان یک اقدام عام المنفعه ، اظهار داشت : احداث این بیمارستان که پرچم آن را پتروشیمی امیرکبیر در دست گرفته است تحسین برانگیز است و از مسئولان این شرکت کمال تشکر و قدردانی را دارم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر نیز در این آئین گفت: این بیمارستان از سوی پتروشیمی امیرکبیر و در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت به عنوان یکی از تصمیمات قابل مشاهده این حوزه ساخته خواهد شد.

سعید صادقی با بیان اینکه بیمارستان سوانح سوختگی یکی از نیاز های بندر ماهشهر است، افزود: این پروژه با هدف کمک برای ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی این شهرستان و در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع ساخته می‌شود که دارای ۳۲ تخت مخصوص سوانح و سوختگی با استانداردهای فراتر از تخت های عمومی است.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر تاکید کرد: این بیمارستان مجموعه ای مرکب از بخش تشخیصی، آزمایشگاه، کلینیک، واحد تصویر برداری و بخش درمانی که دارای اتاق عمل و اتاق مراقبت های ویژه خواهد بود.

صادقی با تشکر از خانواده واقف زمین احداث بیمارستان گفت: امیدواریم با عزم بالای همکارانمان در خانواده پتروشیمی امیرکبیر و با حمایت های بهداشت و درمان در زمانی کوتاه به بهره برداری برسد.

رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز نیز در این مراسم ضمن تمجید از اقدام ارزشمند پتروشیمی امیرکبیر گفت :منطقه بندر ماهشهر و مردم این شهر و به دلیل وجود صنایع پتروشیمی که خطر آتش سوزی زیادی دارند، نیازمند بیمارستان سوانح و سوختگی بودند که این مهم با یک اقدام جهادی توسط پتروشیمی امیرکبیر ساخته خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوحی از خانواده “معرفی” به عنوان خیر اهدا کننده زمین ساخت بیمارستان تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.