×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کلیات طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی تصویب شد

تجارت گردان | کلیات طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی تصویب شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان،نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز- دوشنبه- کلیات طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی را به اتفاق آرا تصویب کردند.

 این طرح مخالفی نداشت و نمایندگان پس از تصویب آن شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.
سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با ارائه گزارش کمیسیون اظهارداشت: گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به مجلس طرح دو فوریتی مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی که دو فوریت آن در جلسه علنی روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت تصویب و به این کمیسیون به عنوان کمیسیون اصلی ارجاع شد. این طرح در ۲۷ اردیبهشت مورد بررسی قرار گرفت و با اصلاحاتی در عنوان و متن به تصویب رسید.
وی یادآورشد: بعد  از اینکه طرح دوفوریتی در مجلس تصویب شد کمیسیون امنیت ملی جلسات مختلف را در سه چهار روز گذشته برگزار کرد و از همه دستگاه‌های مربوطه وزارت خارجه، اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، و دستگاه‌های مربوطه دعوت و دیدگاه‌های آنها را بررسی کرد. همچنین نظرات و دیدگاه‌های آنها و پیشنهادات اعضا در کمیسیون بررسی شد و نهایتاً طرح با عنوان طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت با ۱۶ ماده به تصویب رسید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نمایندگان خواست به جهت این که روی تک تک مواد، جملات و متن هم به لحاظ حقوق داخلی هم حقوق بین الملل کار خیلی زیادی شده و با توجه به سطح مورد انتظار مقابله با این رژیم اشغالگر،   همکاری کنند و به همه مواد طرح به طور کامل را بدهند تا این طرح در آستانه روز قدس تصویب شود و مجلس در آستانه روز قدس یک اقدام انقلابی انجام دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.