×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کمک ۱۷۰میلیون پوندی دولت انگلیس به کمپینِ فرشته شیاطین سرخ

به گزارش ایرنا، ستاره باشگاه منچستریونایتد در توضیح پیشرفت این کمپین، کمک ۱۷۰ میلیون پوندی دولت انگلیس را که با هدف کمک به خانواده‌های کم درآمد متاثر از بحران کووید-۱۹ صورت گرفته است، خود را «غرق در غرور» خواند.
رشفورد گفت که وی پس از دیدار یونایتد برابر اورتون که با پیروزی سه بر یک شیاطین سرخ به پایان رسید، با «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس صحبت کرده و از آخرین برنامه دولت مطلع شده و اگرچه به گفته وی هنوز اهداف زیادی در این کمپین در انتظار تحقق است اما بابت اقدامت مثبتی که تاکنون انجام شده، قدردان بوده و احساس غرور می‌کند.
دولت بریتانیا پس از مخالفت با تمدید فراهم کردن غذای رایگان برای کودکان خانواده های کم درآمد در تعطیلات تابستانی، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود؛ این موضوع خواسته ستاره یونایتد نیز محسوب می‌شد اما حالا دولت بریتانیا اعلام کرده است که با این بسته که چهار برابر بیشتر از هزینه مورد نیاز برای تامین غذای رایگان مدارس برای دوهفته است، حمایتی به مراتب بهتر از این طرح به عمل آورده است. طرح مذکور تا اوایل مارس سال آتی در جریان خواهد بود.
بدنبال تلاش‌های رشفورد در حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر بریتانیا در پاندمی کرونا، یکی از هنرمندان انگلیسی تصویری از مرد انگلیسی را روی دیوار کافه‌ای در شهر منچستر واقع در محله دوران کودکی رشفورد، نقاشی کرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.