×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | کودکان با «سرزمین کودک» بانک‌پاسارگاد، بانکداری می‌آموزند

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل ازروابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) تحت‌عنوان «سرزمین کودک» بانک‌پاسارگاد در راستای برقراری تعامل بیشتر با کودکان و نوجوانان در بستر تلفن‌های همراه و تبلت و ارایه برنامه‌های کاربردی با هدف آموزش و فرهنگ‌سازی، بانکداری و مدیریت سرمایه بارگذاری شد.

بر اساس این خبر، در این نرم‌افزار مطالب و بخش‌های متنوعی از قبیل داستان تعاملی، بازی، آموزش طراحی و نقاشی، رنگ‌آمیزی، پخش ویدیو، کارتون و … در دسترس است. یکی از تمایزهای اصلی این برنامه کاربردی داستان تعاملی است که یکی از بهترین ابزارهای رفتارآموزی و آموزش غیر مستقیم در دنیا است و کاربر می‌تواند در آن به جای شخصیت داستان، تصمیم‌گیری کرده و بر روند و پایان داستان تأثیر بگذارد.

از اهداف این برنامه‌ می‌توان به تولید محتوا به جهت سرگرمی، آموزش و توانمندسازی و مهارت‌افزایی خانواده‌ها و کودکان، ایجاد محیط مجازی پاک و هوشمند برای کمک به خانواده‌ها و کودکان در دوره‌ی انفجار فناوری‌های اینترنتی، آموزش مهارت مدیریت سرمایه، تببین نقش بانک و مفهوم پس‌انداز در زندگی به‌ویژه برای کودکان و مهارت‌افزایی در خصوص مهارت تصمیم‌گیری با داستان‌های تعاملی، فرهنگ‌سازی سبک زندگی دیجیتال، توانمندسازی و ایمن‌سازی خانواده‌ها نسبت به آسیب‌های آن، آموزش هدفمند و غیر مستقیم جهت پیشگیری از پیدایش آسیب‌های اجتماعی سبک زندگی کنونی، اشاره کرد.

گفتنی است دریافت نسخه Android این نرم‌افزار از طریق لینک https://www.bpi.ir/uploads/files/kids.bpi.apk در سامانه موبایلی بانک‌پاسارگاد و یا لینک https://cafebazaar.ir/app/plus.fanap.pasargad.kids/?l=fa در کافه بازار قابل دریافت است. همچنین به زودی نسخه IOS این اپلیکیشن در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.