×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کوشش کارکنان و درایت تیم مدیریتی مهم‌ترین عوامل پیشرفت فولاد آلیاژی ایران است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، کاظمی ضمن تشکر از زحمات مدیران و کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران، گفت: شاخص ها و بهبود عملکرد خوب شرکت فولاد آلیاژی ایران قابل تقدیر است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور افزود: عمیق شدن در این آمار و ارقام شرکت فولاد آلیاژی ایران با توجه به تلاطم ها و مشکلات انرژی، تحریم ها، نقدینگی و … نشان از کوشش کارکنان و درایت تیم مدیریتی در شرکت فولاد آلیاژی ایران است.

وی با بیان اینکه شرکت فولاد آلیاژی ایران در شرایط تحریم باری از دوش کشور برداشته است و از آن به عنوان بزرگترین شرکت در خاورمیانه یاد می شود، تصریح کرد: چشم اندازی که برای شرکت ترسیم شده است یک چشم اندازِ والا و مقدس است و همکاری اعضای شرکت، این چشم انداز را دست یافتنی کرده است.

کاظمی در ادامه به برنامه ریزی استراژیک، کوتاه مدت و بلند مدت، بخش تحقیق و توسعه و مدیریت دانش اشاره کرد و افزود: دانش روز نیازمند مدیریت دانش قوی است که در پرسنل شرکت فولاد آلیاژی و بهبود اعتبار شاخصه ها به خوبی مشهود است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور به اصلاح سیستم ها، اصلاح فرآیند و بازنگری در سیستم های شرکت برای تولید محصول با کمترین هزینه، بیشترین سود آوری و با رضایت مشتری، اشاره کرد و در این جهت مهم‌ترین دارایی شرکت را منابع انسانی دانست.

وی افزود: منابع انسانی آموزش دیده و ایثارگر می تواند یک سازمان را به والاترین درجه پیشرفت برساند و هم اکنون شرکت فولاد آلیاژی ایران در مقابل رقبای خود رتبه اول را دارد که نشان دهنده آموزش مورد نیاز به کارکنان و از خود گذشتگی آنها است.

این مقام مسئول در صندوق بازنشستگی فولاد کشور گفت: در مدیریت عملکرد شرکت فولاد آلیاژی ایران اقدامات خوبی شکل گرفته و ارتباط بین دستاوردها و عملکرد شرکت و پرداخت حقوق بر اساس مدیریت عملکرد نشانگر این مدعا است.

شرکت فولاد آلیاژی ایران قطب دانش تولید فولادهای آلیاژی است

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در نشست مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران با ۳۰ سال سابقه بزرگترین شرکت تولید کننده فولاد آلیاژی درخاورمیانه است و با دارا بودن دانش فنی بیش از ۱۸۰ گرید از شرکت‌های خارجی هم اکنون به تولید ۴۴۳ گرید فولاد دست یافته که این افزایش گرید و دانش توسط پرسنل فولاد آلیاژی ایران ایجاد شده است.

کمال زاده با بیان اینکه شرکت فولاد آلیاژی ایران قطب تولید و دانش فولادهای آلیاژی است، تصریح کرد: شعار ما در این شرکت تولید محصول فراتر از استانداردهای جهانی برای رضایت مشتری است.

وی سرمایه شرکت را پرسنل و مدیران آن دانست و بیان کرد: این مجموعه به مرحله ای از دانش رسیده که هیچ محدودیتی در تولید ندارد و تنها دلیل آن حضور پرسنل خدوم و فداکار است.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با تاکید بر اینکه بالندگی مجموعه فولاد آلیاژی نشان‌ دهنده شایستگی پرسنل آن است، در خصوص طرح های توسعه ای شرکت تصریح کرد: پروژه یزد ۱ بعد از سال ها تاخیر در شهریور سال جاری به ذوب مداوم و تجاری خواهد رسید همچنین پروژه وایر با ظرفیت ۴۵۰ هزار تن در صورتی که تامین مالی محقق شود، در انتهای سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می شود.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در خصوص سایر طرح های شرکت، عنوان کرد: بستر تولید میلگرد و شاخه غیر ساختمانی در حال آماده سازی است و پیش بینی می شود با بهره برداری از پروژه یزد یک به تولید ۷۰۰ هزار تنی نورد سبک برسیم.

وی با اشاره به اینکه رکورد فروش سال ۱۳۹۹ در سه ماهه سال ۱۴۰۲ با وجود بازار سخت رقابتی شکسته شد، بیان کرد: با هدف لبیک به رهبر معظم انقلاب برای مهار تورم و رشد تولید شرکت فولاد آلیاژی ایران موفق شد ۹ رکورد را در ۹۰ روز تحقق بخشد که ثبت این رکوردها حاصل تلاش همه ارکان شرکت بود و نشان دهنده این موضوع است که که شرکت یعنی کارکنان و همه بخش ها در مجموع حالشان خوب است.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با تاکید بر اهمیت افزایش همکاری صندوق بازنشستگان فولاد، گفت: برای ارتقای استانداردهای فروش و تولید تلاش می کنیم و همراهی پشتیبانی صندوق بازنشستگان فولاد را نیاز داریم.

وی با انتقاد از ارزش فعلی بازاری محصولات شرکت، گفت: باتوجه به دانش و سابقه شرکت، ارزش بازاری شرکت فولاد آلیاژی باید خیلی بالاتر باشد و تلاش می کنیم با ورود به صنایع بالادستی و پایین دستی همچنین با بهره‌برداری از طرح های توسعه ای، ارزش بازاری محصولات فولاد آلیاژی ایران را افزایش دهیم.

گفتنی است: مدیرعامل صندوق‌ بازنشستگان فولاد کشور از خطوط تولید این شرکت بازدید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.