×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
گالری‌گردی در آغاز تابستان؛ میزبانی از «دیوانه» و «بیتا»

به گزارش خبرنگار تجسمی ایرنا، پایان هفته و به خصوص فصل تابستان فرصت مغتنمی برای علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است که از نمایشگاه‌هایی در این حوزه (نقاشی، خوشنویسی، طراحی، کاریکاتور، عکاسی، مجسمه، چیدمان و…) بهره‌مند شوند، در آغاز فصل تابستان و تیرماه نمایشگاه‌هایی همچون دیوانه، مُ خاطره، شاعر خط‌ها، دیوان یزدان، بیتا و کلکسیونر/هنر مدرن افتتاح می‌شود، در نمایشگاه‌های پیش رو آثاری از علی‌اکبر صادقی سورئالیست و نقاش نوکلاسیک روایت‌گرا و زنده‌یاد کامبیز درم‌بخش کاریکاتوریست و گرافیست، پرویز تناولی مجسمه‌ساز و نقاش، آیدین آغداشلو نقاش و گرافیست و محمد احصایی نقاش، گرافیست به چشم می‌خورد.

همچنین بعضی از گالری‌ها و مراکز فرهنگی هنری میزبان نمایشگاه‌هایی از فصل بهار هستند و امکان بهره‌مندی از آثار آنها همچنان برای علاقه‌مندان فراهم است.

«دیوانه» در مدار موازی

نمایشگاه انفرادی علی‌اکبر صادقی سورئالیست و نقاش نوکلاسیک روایت‌گرا با عنوان دیوانه، سوم تیر تا ۱۱ شهریور به جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۹ در گالری مدار موازی به نشانی خیابان حافظ، نرسیده به چهار راه کالج، نبش کوچه بامشاد، پلاک ۴۰۹ برپاست.

گالری‌گردی در آغاز تابستان؛ میزبانی از «دیوانه» و «بیتا»

هشتمین نمایشگاه دوستداران هفت ثمر

هشتمین نمایشگاه هنرهای تجسمی دوستداران هفت ثمر در حوزه نقاشی، عکاسی، چاپ دستی، تاپستری و مجسمه، سوم تا ۳۱ تیر به جز پنجشنبه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری هفت ثمر به نشانی خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره هشت میزبان علاقه‌مندان است.

نمایش آثار داود امدادیان

دو مجموعه از آثار داود امدادیان؛ منتخبی از چاپ‌های لینو (مربوط به سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۰) و چاپ‌های سیلک‌سکرین (مجموعه سمفونی‌ها ۱۹۹۰) با گردآوری یاشارآذر امدادیان سوم تا ۳۱ تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در پروژه‌های ۰۰۹۸۲۱ به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند، کوچه ۱۸، پلاک ۲۵ برپاست.

«مُ خاطره» در یافته

نمایشگاه انفرادی عکس و چیدمان سعید فلاح‌فر  با عنوان مُ خاطره، سوم تا ۲۴ تیر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری یافته به نشانی دروس، خیابان یارمحمدی، بن بست طالقانی، پلاک هشت برپاست.

«کادر» در آریانا+

نمایشگاه انفرادی نقاشی سحر مسلمیان با عنوان کادر، سوم تا ۲۴ تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در گالری آریانا+ به نشانی الهیه، خیابان فیاضی(فرشته)، پلاک ۹ برپاست.

«شاعر خط‌ها»

نمایشگاه شاعر خط‌ها گزیده آثار زنده‌یاد کامبیز درم‌بخش کاریکاتوریست و گرافیست، سوم تا ۱۵ تیر از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در گالری ثالث به نشانی کریم خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر شماره ۱۴۸ برپاست.

گالری‌گردی در آغاز تابستان؛ میزبانی از «دیوانه» و «بیتا»

«بال می‌شود این دست»

نمایشگاه انفرادی نقاشی خلیل سمائی جابلو با عنوان بال می‌شود این دست، سوم تا ۱۵ تیر به جز دوشنبه‌ها (شنبه تا پنجشنبه با تعیین وقت قبلی از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰) در گالری شیرین به نشانی خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه‌ی سیزدهم، پلاک پنج برپاست.

«کلکسیونر/هنر مدرن»

نمایشگاه گروهی حجم، نقاشی‌خط، کلکسیونر/هنر مدرن، سوم تا ۱۵ تیر از ساعت ۱۱ تا  ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری آرتیبیشن به نشانی خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ برپاست.

این رویداد یازدهمین دوره‌ نمایشگاه کلکسیونر با نمایش آثاری از اساتید هنر مدرنیسم ایران است و در آن آثار اساتیدی همچون صادق تبریزی، میرعبدالرضا دریابیگی، طلیعه کامران، گارنیک درهاکوپیان، پرویز تناولی، ژازه تباتبایی، محمدعلی ترقی‌جاه، منوچهر نیازی، آیدین آغداشلو، محمد احصایی، حسین محجوبی، نصرالله افجه‌ای، جلال شباهنگی، علی‌اکبر صادقی، قاسم حاجی‌زاده، علیرضا اسپهبد، پرویز کلانتری، توکل اسماعیلی (مش‌اسماعیل) و ناصر اویسی است. تمامی این نام‌ها جزو چهره‌های معتبر و پیشروی هنر مدرن و معاصر ایران محسوب می‌شوند.

«و او هم لبخند زد»

نمایشگاه انفرادی نقاشی منیر زنده با عنوان و او هم لبخند زد، چهارم تا ۱۴ تیر از ساعت ۱۲ تا ۲۰ (جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰، برای مشاهده آثار تعیین وقت قبلی الزامی است) در گالری هما به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک هشت، واحد یک برپاست.

«گسیخته» در گالری آ

نمایشگاه انفرادی نقاشی نجمه امینی با عنوان گسیخته، سوم تا ۱۳ تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری آ به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان عضدی(آبان جنوبی)، کوچه ارشد، پلاک هفت برپاست.

«رویای بی‌منطق» در ایده

نمایشگاه گروهی سورئال با نام رویای بی‌منطق با گردآوری مریم صبوحی و نمایش آثاری از فائزه افجه‌نیا، لیلا امینی، مهدی جلالی، عطیه حیدری، نیلوفر حیدری، روزبه دبیری، حسنیه رومی، محمد صابری تولایی، مهدی صبورمنش، مسیح طلوعی، شاهد گلشنی، سعید محجوبی، اهورا محمدی، جهانبخش مطبوع و پیام یاسینی، سوم تا ۱۳ تیر از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در گالری ایده به نشانی تهران، خیابان کریمخان، خیابان خردمند شمال، خیابان هجدهم، پلاک ۲۶ میزبان علاقه‌مندان است.

«دیوان یزدان» در گالری جاوید

نمایشگاه انفرادی نقاشی یزدان سعدی با عنوان دیوان یزدان، سوم تا ۱۲ تیر به جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری جاوید به نشانی میدان فاطمی، خیابان جویبار، خیابان زرتشت غربی، کوچه یزدان، پلاک ۱۷، واحد یک برپاست.

«مندیل» در ارسباران

نمایشگاه انفرادی نقاشی ساقی شاملو با عنوان مندیل، سوم تا نهم تیر از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در گالری هنر یک فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا برپاست.

«بیتا» در برج آزادی

نمایشگاه گروهی عکس بیتا به همت گروه هنری تصویر فصل و به سرپرستی جواد علمی‌نیا، سوم تا نهم تیر به جز روز شنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ در تالار آینه برج آزادی برپاست. در این نمایشگاه ۴۳ اثر از ۳۱ هنرمند در اندازه ۷۰×۵۰ با موضوع‌های اجتماعی، طبیعت و پرتره در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

گالری‌گردی در آغاز تابستان؛ میزبانی از «دیوانه» و «بیتا»

«تمرین و ترانه» در نگارخانه کهفی

نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی‌خط پونه دیزجیان با نام تمرین و ترانه، سوم تا هشتم تیر به جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در نگارخانه کهفی به نشانی بلوار قیطریه، روبه روی بوستان قیطریه، خیابان حدادنژاد، نبش بن‌بست عزیزی، پلاک یک برپاست.

«از گذشته تا حال» در نقش‌جهان

نمایشگاه انفرادی نقاشی ناهید سامانیان با عنوان از گذشته تا حال، سوم تا هشتم تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه نقش‌جهان به نشانی نیاوران، از میدان یاسر یه سمت تجریش، کوچه همایون‌فر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان آیت‌الله محمودی، پلاک ۹ برپاست.

«طبیعت» در گالری زرنا

نمایشگاه گروهی طبیعت از دیدگاه نقاشان پشت شیشه با مرور آثاری از استادان امیر و بهزاد نقاش، سوم تا هشتم تیر به جز پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در گالری زرنا به نشانی خیابان انقلاب، بین خیابان وصال شیرازی و خیابان دانشگاه، کوی اسکو، شـماره ۱۰، طبقه ۲ برپاست.

نمایش «از طهرون تا تهران»

نمایشگاه انفرادی عکس یپرم آواکیان با عنوان از طهرون تا تهران، سوم تا هشتم تیر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه گل‌های داودی به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، بین حافظ و شهید نجات الهی، پلاک ۲۶۳ برپاست.

گالری‌گردی در آغاز تابستان؛ میزبانی از «دیوانه» و «بیتا»

«هندسه نگار»

نمایشگاه گروهی نقاشی و حجم، هندسه نگار با گردآورندگی نازلی درگاهی، با ۴۹ اثر از ۲۰ هنرمند؛ مینا اسکویی، اسماعیل انوری، مریم باوکی، شهرزاد بیاتی، لیلا پورخانی، ماری جعفری، هاله حاج قاسمعلی، زهره حاجی زاهدی، مریم حیدری، یاسمن رسولی، وجیهه رحیمی، ناهید سرشکی، ترحم سلمانی، مرجان سلمانی، محمد شمس، شیما قورچیان، ندا عسگری، هیوا عسگری، سمیه علی‌آبادی و سودابه نجفی، سوم تا نهم تیر در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران به نشانی خیابان پاسداران، مقابل بوستان نیاوران، برپاست.

همزمان با اختتامیه نمایشگاه، نهم تیر ساعت ۱۸، آثار هنرمندان حاضر در این رویداد توسط کیوان عسگری مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت. در این نمایشگاه شاهد آثاری هستیم که هنرمندان تلاش کرده‌اند با رجوع به عناصر شرقی، دغدغه‌مندی های اجتماعی خود را به عنوان مسائلی انسانی در قالبی آشنا برای مخاطب عرضه کنند، مفاهیمی مستقل از شعر و ادبیات و مغایر با برخورد تزیینی که بن مایه هنر شرقی است.

«چهارگاه» در گالری والی

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی از آثار پرگل اینانلو و بابک کاظمی با عنوان چهارگاه، سوم تا نهم تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در گالری والی به نشانی میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۷۲ برپاست.

نمایش آثار شیوا سیدی

نمایشگاه انفرادی طراحی، زیورآلات شیوا سیدی، سوم تا هشتم تیر به صورت آنلاین در گالری گلستان به نشانی http://www.golestangallery.com/ میزبان علاقه‌مندان است.

«مینی مالیسم و کانسپچوال آرت» در موزه هنرهای معاصر تهران

نمایشگاه گروهی مینی‌مالیسم (کمینه‌گرایی) و کانسپچوال آرت (هنر مفهومی) در هنر میانه قرن بیستم با نمایشگاه‌گردانی بهرنگ صمدزادگان، ۳۱ خرداد افتتاح شد و تا ۲۷ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به جز تعطیلات رسمی در این موزه به نشانی خیابان کارگر شمالی، جنب بوستان لاله میزبان علاقه‌مندان است.

در این نمایشگاه بیش از ۱۲۰ اثر از ۳۴ هنرمند از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران از جمله سل له ویت، جوزف کاسوت، جان بالدساری، اد راشا، یان دیبتس، دنیس اپنهایم، برنار وُنه، شوساکو آراکاورا، مارسل دوشان، گیلبرت و جرج، دانلد جاد، رابرت اسمیتسون، میکله زازا، برند و هیلا بکر، گرفان الک، ژاکلین وینزور، تری اتکینسون و مایکل بالدوین، بورلی پپر، پیتر استرویکن، من ری، میشل آنجلو پیستولتو، رابرت موریس، مارسل بروتهرس، میشل استوارت، راجر ولش، دن فلاوین، کیت سونیر، اد راینهارد، اگنس مارتین، دیتر روث، کریستو و ژان کلود، فرانک استلا، گوردون ماتاکلارک، دنیل اسپوئری به نمایش گذاشته شده است.

گالری‌گردی در آغاز تابستان؛ میزبانی از «دیوانه» و «بیتا»

«ملال فقدان» و «تجربه‌های آب و رنگ» در خانه هنرمندان

نمایشگاه عکس فاطمه خواجه‌نوری با عنوان ملال فقدان از ۲۷ خرداد تا ۲۷ تیر در گالری محیطی باغ هنر خانه هنرمندان ایران برپاست. این نمایشگاه که شامل ۲۰ عکس است برگرفته از تجربه شخصی هنرمند است، این آثار روایتگر از دست دادن انسان‌ها و باقی ماندن نشانه‌های آنهاست.

همچنین نمایشگاه نقاشی هومن جعفرکرمانی با عنوان تجربه‌های آب و رنگ شامل آثاری با موضوع طبیعت و منظره به شیوه نقاشی با آبرنگ، ۲۷ خرداد تا ششم تیر (به جز روزهای شنبه) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر میزبان علاقه‌مندان است.

«سوار بر رنگین کمان» و «مَلعَبه‌ای بَرای لیلیت» در گالری اعتماد

نمایشگاه انفرادی نقاشی نگار قیامت با عنوان سوار بر رنگین کمان، ۲۷ خرداد تا ۲۱ تیر به جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در گالری اعتماد یک به نشانی خیابان هفت تیر، مفتح جنوبی، بن بست شیرودی، پلاک ۲۵ برپاست.

همچنین هشتمین نمایشگاه انفرادی حمزه فرهادی نقاش، مجسمه‌ساز و معمار با عنوان مَلعَبه‌ای بَرای لیلیت در این گالری میزبان علاقه‌مندان است، فرهادی در این نمایشگاه مجموعه آثاری به مراتب مدرن‌تر از گذشته اما همچنان متأثر از اقلیم خوزستان خلق کرده و به نمایش گذاشته است.

«بازخوانی هنر مدرن ایران ۵»

بازخوانی هنر مدرن ایران ۵، نمایشگاه انفرادی آثار غلامحسین نامی نقاش، استاد دانشگاه و از پیشگامان جنبش هنر مدرن در نقاشی معاصر ایران، ۲۷ خرداد تا ۱۷ تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه آریا به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، کوی زرین، پلاک ۱۰ برپاست.

«دری که از آن باز نخواهی گشت»

نمایشگاه انفرادی آثار چیدمان یلدا اسکندری با عنوان دری که از آن باز نخواهی گشت، ۲۷ خرداد تا ۱۷ تیر به جز پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری محسن (پاسیو) به نشانی ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک ۲۴ برپاست.

گالری‌گردی در آغاز تابستان؛ میزبانی از «دیوانه» و «بیتا»

نمایش حجم «در۳ بُعد»

نمایشگاه گروهی حجم با عنوان در ۳ بُعد با آثاری از امین آقایی، صادق ادهم، سروش ایزدبخش، کیوان بیرانوند، رامین جمشیدی، اعظم حاتمی، فرزانه حسینی، محمدرضا خلجی، عارف رودباری، رها شریفی، حسین شناور، قدرت‌الله عاقلی، فخرالدین کاکاوند، آتوسا وحدانی و فرانک یوسفی ۲۷ خرداد تا ۱۵ تیر به جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۹ در گالری نگاه به نشانی خیابان مطهری، خیابان جم (فجر)، خیابان غفاری، پلاک ۶۴ میزبان علاقه‌مندان است.

«Conflictus» در خاک

Conflictus نمایشگاه انفرادی حجم از آثار مسعود اخوان‌جم، ۲۷ خرداد تا ۱۳ تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری خاک به نشانی خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، خیابان بصیری، کوچه ژیلا، پلاک یک برپاست.

«نمایش دوم» در نیان

نمایشگاه انفرادی نقاشی از آثار امیرحسین دزفولی با عنوان نمایش دوم، ۲۷ خرداد تا ۱۳ تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۹ در گالری نیان به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان تور، خیابان وفایی ورمرز آبادی، بن‌بست ابهری، پلاک پنج برپاست.

«کتمان» در باوان

نمایشگاه انفرادی عکس از آثار امید مهدی‌زاده با عنوان کتمان، ۲۷ خرداد تا ۱۳ تیر از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در گالری باوان به نشانی خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک هفت برپاست.

«آنجا» در تالار این/جا

نمایشگاه انفرادی نقاشی از آثار علی جهانگرد با عنوان آنجا، ۲۷ خرداد تا دهم تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۹ در تالار این/جا به نشانی ﺧﯾﺎﺑﺎن کریمخان‌زند، خیابان میرزای‌ شیرازی، شماره ۹۵ برپاست.

گالری‌گردی در آغاز تابستان؛ میزبانی از «دیوانه» و «بیتا»

«نقش پرداز» در گالری با

نمایشگاه گروهی نقاشی نقش پرداز با آثاری از آرزو جباری، محسن حسینمردی، حسین مجنی و اکبر نیکان‌پور، ۲۷ خرداد تا دهم تیر به جز روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در گالری با به نشانی بلوار ارتش غرب، بعد از محلاتی، خیابان بهاران، بن بست نسترن، پلاک یک، ساختمان مدرن پلازا، واحد ۶۰۳ برپاست.

«در جست و جوی رویا»

نمایشگاه انفرادی نقاشی و چیدمان اورانوس افشاریان با عنوان در جست و جوی رویا، ۲۷ خرداد تا دهم تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری ایوان ۲ به نشانی الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره یک برپاست.

«پارادوکس؛ حیات یک وقفه»

نمایشگاه انفرادی نقاشی از آثار لیلا فتحی با عنوان پارادوکس؛ حیات یک وقفه، ۲۷ خرداد تا دهم تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری ایوان به نشانی الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، پلاک یک میزبان علاقه‌مندان است.

«زمان‌های بی‌بازگشت» در گلستان

نمایشگاه انفرادی نقاشی تارا بهبهانی با عنوان زمان‌های بی‌بازگشت، ۲۷ خرداد تا هشتم تیر به جز پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری گلستان به نشانی خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ برپاست.

«بازمانده روز» در دستان

نمایشگاه انفرادی عکس سینا شیری با عنوان بازمانده روز، ۲۷ خرداد تا هفتم تیر به جز روزهای شنبه‌ و یکشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در گالری زیرزمین دستان به نشانی خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۶ برپاست.

گالری‌گردی در آغاز تابستان؛ میزبانی از «دیوانه» و «بیتا»

«برای نشنیده شدن» در نگر

نمایشگاه انفرادی نقاشی ستاره بهبهانی با عنوان برای نشنیده شدن، ۲۷ خرداد تا هفتم تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۲۱ در نگارخانه نگر به نشانی زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول برپاست.

«سه‌گانه/ شماره هفت» در گالری شریف

نمایشگاه گروهی سه‌گانه/ شماره هفت با آثاری از پریسیما بهرامی، سها درخش و ماسا رضا، ۲۷ خرداد تا هفتم تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۹ در گالری شریف به نشانی میدان قدس، خیابان شریعتی،کوچه ماهروزاده، پلاک ۱۱ برپاست.

«اکنون، خیلی دور است»

نمایشگاه انفرادی نقاشی‌ از آثار کامبیز خدابنده با عنوان اکنون، خیلی دور است، ۲۷ خرداد تا هفتم تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری مژده به نشانی سعادت‌آباد، علامه طباطبایی شمالی، خیابان هجدهم شرقی، پلاک ۲۷، زنگ یک برپاست.

«نقطه تا خط» در شلمان

نمایشگاه گروهی نقاشی‌خط، نقطه تا خط با گردآوری یلدا راه‌نجات، ۲۷ خرداد تا ششم تیر از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ در گالری شلمان به نشانی میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷ برپاست.

«من در تاریکی، تاریکی در من»

نمایشگاه انفرادی نقاشی از آثار آتش شاه‌کرمی با عنوان من در تاریکی، تاریکی در من، ۲۷ خرداد تا ششم تیر از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در گالری گویه به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مشاهیر، کوچه لطفی، پلاک ۳۹ میزبان علاقه‌مندان است.     

«هنر و تعامل» در گالری همه

نمایشگاه گروهی هنر و تعامل، ۲۷ خراد تا ششم تیر به جز چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در گالری همه به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک‌وی، نرسیده به زعفرانیه، پلاک ۲۸۸۰ برپاست.

«میکل آنژ» در هوم

نمایشگاه انفرادی پرهام همپانژاد طراح و نقاش با عنوان میکل آنژ، ۲۷ خرداد تا پنجم تیر به جز جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه هوم به نشانی خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان چهارم، پلاک ۲، طبقه اول برپاست.

«حقیقت نه یک رویا، که رویاهاست»

بنیاد پژمان به مناسبت یکصدمین سال تولد شاعر، نویسنده و سینماگر بزرگ ایتالیا پیر پائولو پازولینی میزبان نمایشگاه حقیقت نه یک رویا، که رویاهاست، است. عکس‌ها و فیلم‌های این نمایشگاه توسط رضا حائری انتخاب و گردآوری شده و تمرکز آن بر فیلم گلچین هزار و یک‌شب از دید عکس‌های روبرتو ویلا و رابطه‌ پازولینی با ایران در خط سیر فعالیت‌های این کارگردان ایتالیایی است.

گالری‌گردی در آغاز تابستان؛ میزبانی از «دیوانه» و «بیتا»

این نمایشگاه ۲۰ خرداد تا ۱۸ شهریور از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در بنیاد پژمان کارخانه آرگو به نشانی خیابان فردوسی، خیابان تقوی، کوچه بهداشت، پلاک ۶ برپاست. همچنین منتخبی از آثار مجموعه‌ شخصی حمیدرضا پژمان که طی ۱۰سال فعالیت مجموعه‌داری او جمع‌آوری شده‌اند، در نمایشگاهی با عنوان نقطه‌ی گریز با گردآوری زهره دلداده، ۱۶ اردیبهشت تا هفتم مرداد در این بنیاد میزبان علاقه‌مندان است.

«تئاتر زندگی» در گالری +٢

نمایشگاه انفرادی نقاشی از آثار بهاره نوابی با عنوان تئاتر زندگی با تکنیک اکریلیک و مداد روی کاغذ، ۲۰ خرداد تا ۲۰ تیر به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در گالری +٢ به نشانی خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک هشت، طبقه‌ دوم برپاست.

نقاشی‌های فرشید ملکی در هور

نمایشگاه انفرادی نقاشی از آثار فرشید ملکی، ۲۰ خرداد تا ۱۳ تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در نگارخانه هور به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره ۱۲ برپاست.

«باغ فراموشی»، «شهرهای ناپیدا» و «فرار» در سو

نمایشگاه انفرادی ونوشه کاظمیان با عنوان باغ فراموشی، ۲۰ خرداد تا ۱۲ تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۹ در طبقه اول گالری سو به نشانی خیابان ویلا، خیابان سمیه، خیابان پورموسی، شماره ۳۰ برپاست. نمایشگاه انفرادی اشکان بهجو با عنوان شهرهای ناپیدا در طبقه دوم این گالری برپاست. همچنین نمایشگاه انفرادی آثار امیرعلی شیرزاد با عنوان فرار در طبقه سوم گالری سو میزبان علاقه‌مندان است.

«دیالکتیک پوسیدگی» در پروژه‌های آران

نمایشگاه انفرادی نقاشی مریم فرزادیان با عنوان دیالکتیک پوسیدگی، ۲۰ خرداد تا دهم تیر به جز روزهای شنبه‌، یکشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۸ در پروژه‌های آران به نشانی خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک پنج برپاست.

گالری‌گردی در آغاز تابستان؛ میزبانی از «دیوانه» و «بیتا»

«جنگ و چنگ» در گالری طراحان آزاد

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی از آثار احمد رفیع و کارین هورلر با عنوان جنگ و چنگ، ۲۰ خرداد تا هفتم تیر به جز پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری طراحان آزاد به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک پنج برپاست.

«تصویر-ساخته‌ها» و «بی‌برگی» در اُ

نمایشگاه انفرادی نقاشی و چیدمان از آثار علی وزیری با عنوان تصویر-ساخته‌ها، ۲۰ خرداد تا ششم تیر به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در طبقه اول گالری اُ به نشانی خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸ برپاست. همچنین نمایشگاه انفرادی نقاشی از آثار آوین فرهادی با عنوان بی‌برگی در طبقه دوم این گالری میزبان علاقه‌مندان است.

«دو برداشت از سرامیک معاصر ایران» در دیدار

نمایشگاه گروهی دو برداشت از سرامیک معاصر ایران با آثاری از منیر و مهدی قان‌بیگی ۲۰ خرداد تا پنجم تیر به جز پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در گالری دیدار به نشانی خیابان مفتح جنوبی، کوچه مبینی، پلاک ۱۰ برپاست.

«فراتر از اثر» در موزه هنرهای دینی امام علی(ع)

نمایشگاه نقاشی و طراحی فراتر از اثر، با نگاه و تأملی بر آثار طراحی و نقاشی جواد حمیدی نقاش و مدرس ایرانی (۱۲۹۷-۱۳۸۰شمسی) از پیشگامان هنر نوگرای ایران، ۲۸ اردیبهشت تا ۲۸ مرداد (شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳) در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از خیابان شهید دستگردی، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ میزبان علاقه‌مندان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.