×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گرشاسبی: من به جای داور از هواداران فولاد عذرخواهی می‌کنم! / به ناحق ترمز تیم ما را کشیدند

حمیدرضا گرشاسبی بعد از تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران با انتقاد شدید نسبت به قضاوت حسن اکرامی، داور این دیدار اظهار کرد: با این قضاوت من به جای داور از هواداران فولاد عذرخواهی می کنم. این داور سابقه چنین قضاوتی را برای فولاد داشته است و این حساسیت را برای ما ایجاد کرده بود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: کارشناسان باید بررسی کنند که داور مرتب سرعت بازی را می گرفت و بازی را از شور و نشاط شروع مسابقه خارج کرد و هیچ چیز نمی توان گفت  فقط حیف از این بازیکنان و هزینه ای که تیم ها می کنند که بعد با این شکل قضاوت ها هدر می رود. فوتبال ما به این صورت رشد نمی کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تأکید کرد: داور سرعت بازی را خواباند و نمی شود با قصد و نظر با بازیکنان یک تیم رفتار کرد و این خوب نیست و کمیته داوران باید ورود کند. او با قضاوتش روی اعصاب هواداران بود و پدر ما را درآورد. کمیته داوران باید در این زمینه تمهیداتی داشته باشد و داورانی که نسبت به آنها حساسیت و ذهنیتی از قبل وجود دارد برای آن تیم ها به کار گرفته نشوند تا ذهنیت ها شدت نگیرد. 

گرشاسبی گفت: ما نمی گوییم داور به سود تیم میزبان سوت بزند اما داور بازی فولاد و مس، ۷۰ به ۳۰ را علیه میزبان سوت می زد. داوری امشب برعکس داوری آقای فغانی در بازی فولاد و سپاهان بود. داوری که حرفه ای بود و به بازی سرعت داده بود و همه از دقیقه اول تا پایان آن دیدار از بازی لذت بردند. امیدوارم این وضعیت اصلاح شود. 

وی خاطرنشان کرد: هواداران فولاد پس از دو، سه سال محرومیت به ورزشگاه آمده بودند اما با این داوری با اعصاب به هم ریخته به خانه برگشتند و این انصاف نیست. همه انتظارشان از فولاد برد است و فولاد هم تیم بزرگی است اما با این تساوی به ناحق ترمز فولاد را کشیدند. اما انشاءالله جبران شود. 

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.