×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳
گزینه اصلی سرمربیگری مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کیست؟

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال مس‌سونگون مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در روزهای گذشته دستخوش تغییرات مدیریتی شد و در نهایت «محمدرضا کافی» جانشین «حامد نجفی» مدیرعامل سابق این باشگاه شد. 
کافی که یکی از نیروهای شرکت ملی صنایع مس محسوب می‌شود، پیش از این در مدیریت ورزشی این شرکت حضور فعال داشته است و سابقه مدیرعاملی دو باشگاه مس کرمان و سونگون را در پرونده دارد. او در سمت سرپرستی باشگاه مس سونگون سابقه قهرمانی لیگ برتر فوتسال را نیز در کارنامه خود دارد. 
تکلیف بخش مدیریتی قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر فوتسال مشخص شده اما این تیم در آستانه شروع لیگ هنوز سرمربی خود را نمی‌شناسد. «علیرضا افضل» سرمربی سابق این تیم به دلیل اتفاقات و حواشی دیدار برگشت فینال لیگ برتر و درگیری‌های لفظی با «حمید بی غم» سرمربی سابق گیتی‌پسند اصفهان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، یک سال از فعالیت در فوتسال محروم شد.  
با اینکه تمرینات این تیم زیر نظر افضل شروع شده بود اما حالا به نظر می‌رسد که این تیم باید سرمربی جدید خود را معرفی کرده تا بخش فنی این تیم نیز تکمیل شود. 
طبق پیگیری‌های خبرنگار ایرنا در خصوص کادرفنی جدید تیم فوتسال مس سونگون، گفته می‌شود که بی‌غم سرمربی فصل گذشته گیتی‌پسند به زودی به عنوان سرمربی این تیم معرفی خواهد شد. 
بی‌غم پیش از این در سال ۲۰۱۸ با تیم مس سونگون موفق شده بود که عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال آسیا را بدست آورد. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.