×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
گلریزان فرصتی برای بهره مندی از رحمت بی پایان الهی

تجارت گردان | گلریزان فرصتی برای بهره مندی از رحمت بی پایان الهی

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، علی کمالی مدیرشعب استان ، کمک در جشن گلریزان را فرصتی برای بهره مندی از رحمت بی پایان الهی و فرصتی برای سخاوتمندی خیرین جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برشمرد و گفت: برگزاری هر ساله این مراسم برای بانک به صورت یک تکلیف درآمده است .

کمالی اظهار داشت : این هفتمین مراسم گلریزان مدیریت از سال ۱۳۹۳ می باشد که متفاوت تر از همیشه و با حضور حداقل خیرین برگزار شد و بانک مسکن مفتخر است بعنوان حامی ستاد دیه و با همت و همیاری مشتریان و کارکنان خیر در برگزاری این سنت حسنه هرچند با مراسمی مختصر مشارکت کند.

مدیر شعب استان در ادامه بیان داشت : امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا ، بیشتر جمع آوری کمک های خیرین از طریق فضای مجازی و بصورت غیر حضوری شکل گرفت و تنها چند تن از خیرین بعنوان نماینده در این مراسم حضور یافتند.

کیشانی مدیرکل زندان های استان هرمزگان و نائب رییس هیات مدیره امنای ستاد دیه با اشاره به این که زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی که بدلیل بدهکاری و باختن مال در زندان هستند با زندایانی که عمدا جرایمی را مرتکب می شوند خیلی فرق دارند گفت: این زندانیان و خانواده هایشان در انتظار مساعدت خیرین می باشند تا با کمک های خداپسندانه و ماندگار خود به یاری آنان بشتابند.

کیشانی افزود : تعداد نیازمندان مالی که ناخواسته و در اثر یک حادثه و یا یک بدهی مالی و ورشکستگی در زندان می افتند و از پشتوانه مالی برخوردار نیستند زیاد است و شامل اقشار مختلف مردم و از گروه های مختلف می باشد و این نشان دهنده این است که حادثه خبر نمی کند.

کیشانی در ادامه سخنان خود اظهار داشت : خداوند متعال به خیرین عنایت خاصی دارد که این عنایت شامل حال هرکس نمی شود و مبنای نیکوکاری و کمک به مردم ، تقوی و پرهیزگاری خیرین است که برکات و حسنات زیادی را در کسب و کار آنها به دنبال دارد.

مدیرکل زندان های استان هرمزگان همت بانک مسکن را در بین بانک های دیگر استان تحسین و اظهار امیدواری کرد: این عمل خداپسندانه همچنان در سال های آتی استمرار یابد و خیرین این بانک بعنوان یک مبلغ عمل کنند و این کار بزرگ بصورت یک فرهنگ در بین سایر ارگانها و بانک های دیگر نهادینه و اجرا شود .

مصطفی کیشانی وضعیت زنداینان جرائم غیرعمد را در استان با توجه به جمعیت استان، نسبت به استان های دیگر مطلوب تر عنوان داشت و ادامه داد: از جمله کارهایی که خیرین می توانند اعمال خیر و خداپسندانه خود را بصورت مستمر برقرار کنند این است که اقساط بدهی زندانیان مالی را تقبل نمایند که این به شکل یک عمل خیر و حسنه جاریه همیشه در جریان می باشد .

مدیر کل زندان های استان با بیان اینکه بانک مسکن در طول ۷ سال پی درپی ، با برگزای مراسم گلریزان در آزاد سازی ۳۵ زندانی جرائم غیرعمد مشارکت داشته اظهار داشت : آزاد سازی هر زندانی جماعتی را احیاء می کند که شامل خانواده و آشنایان او می باشد و برکات و حسنات آن به وفور در زندگی خیرین خواهد بود.

مرادی نژاد، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان نیزدرادامه بیان داشت : مشتریان بانک مسکن همیشه بعنوان خیرین خوب و همیشه در صحنه پای کار بودند و در کمک به نیازمندان و زندانیان جرائم غیرعمد هرساله و از سال ۱۳۹۳ مشارکت دارند و با کمک های این خیرین و کارکنان تا کنون ۳۵ زندانی با جمع بدهی ۳۱۵ میلیارد ریال آزاد و به محفل گرم خانواده خود برگشته اند.

همچنین در ادامه این مراسم آقای محمدی از خیرین بانک مسکن که هر ساله در برگزاری و کمک به زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت داشته بیان داشت : با مشارکت در این عمل خداپسندانه در ابتدا وجود خود را از زندان درون آزاد می کنیم و صیقل می دهیم و این ممکن نیست مگر با خواست و اراده خدا که ارزش آن خیلی برتر و بالاتر است و به عبارتی رهایی از زندان نفس صورت می گیرد.

محمدی حضور در زندان و دیدار چهره به چهره زندانیان و آشنا شدن با مسائل و مشکلات آنان را موجب تغییر دیدگاه مردم به زندانیان بیان شمرد که این تغییرات خود زمینه ساز درک حس و حال آنها و قرار گرفتن در جایگاه آنها می شود که خود کاهش آسیب ها را در زندان رقم می زند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.